Witam. Mam pytanie. Chodzi mi o te tuleje w łapie silnika i w łapie która jest przykręcona do nadwozia. Czy to są takie same tuleje?
Witam. Mam pytanie. Chodzi mi o te tuleje w łapie silnika i w łapie która jest przykręcona do nadwozia. Czy to są takie same tuleje?
Tak obie są takie same.
Ma ktoś patent jak je wymienić żeby nie targać tej lapy przy silniku? Myślałem żeby ja wepchac na zasadzie śruby.
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva
Wyjąć to małe piwo gorzej wprasować nowe. Może w przyszłym miesiącu się za to wezmę. U mnie są naderwane gumy w tych tulejach.
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva
możesz sam wyjąć całą łapę i zawieść do mechaniora, za wprasowanie wezmą z 30zł. montaż nie nastręcza żadnych problemów
Tylko w jtd jest łapa przykrecona do bloku silnika. Tak to wygląda przynajmniej. Nie chce mi się rozbierać pół auta żeby tuleje wymienić i dlatego kombinuję![]()
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva