Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: Problem po<mocy !!!!

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar AR156ART
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Alfa 156 Lift 1.9 JTD
    Postów
    64

    Domyślnie Problem po<mocy !!!!

    mam taki problem :
    1.na 2 i 3 biegu strasznie trzęsie mi budą..
    2. po odpaleniu samochodu temaperatura wskazuje poniżej 50 st. po 2 - 3 minutach w niecałe 5 sekund wskakuje na 90 stopni a po mocnym przyspieszniu znów spada na około 50

    Proszę o szybkie i konkretne odpowiedzi.

    Z góry dziękuje ))

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    Na początek trzeba by podpiąć się kompem i zobaczyć czy nie ma żadnych błędów zapisanych. Później w teście drogowym sprawdzić co się dzieje z temperatura, doładowaniem itp.

    Wysłane z mojego HTC One S

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar GoNiuS
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Piekary Śl.
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 2.0 TCT
    Postów
    646

    Domyślnie

    Dawaj na priv zgadamy sie to podepne cie pod kompa
    Alfa Romeo Giulietta 2.0 TCT <- Jest
    Alfa Romeo 147 1.6 T.S <- Jest
    Alfa Romeo Mito 1.6 JTDm <- Byla
    Alfa Romeo 147 Selespeed <- Byla
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S <- Byla
    Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4 JTDm Q-tronic <- Byla
    Alfa Romeo GT 1.9 JTDm <- Byla
    Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm <- Byla
    Alfa Romeo 156 Selespeed <- Byla
    Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar maniek015
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi 12' Active
    Postów
    1,334

    Domyślnie

    Cytat Napisał AR156ART Zobacz post
    mam taki problem :
    1.na 2 i 3 biegu strasznie trzęsie mi budą..
    2. po odpaleniu samochodu temaperatura wskazuje poniżej 50 st. po 2 - 3 minutach w niecałe 5 sekund wskakuje na 90 stopni a po mocnym przyspieszniu znów spada na około 50

    Proszę o szybkie i konkretne odpowiedzi.

    Z góry dziękuje ))
    1. Poduszka silnika, skrzyni, dwumas?
    2. Termostat, czujnik temperatury cieczy?
    Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
    Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była

    Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
    Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
    Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest


    Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest


    Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?

  5. #5
    Użytkownik Pasjonat Avatar Nazar
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Była 156 SW 2,4JTD by Cinsoft ---Jest 159 1,9JTDm 150KM Q-tronic'08 + Mito 1,6Jtdm Distinctive'08
    Postów
    3,984

    Domyślnie

    Tak jak koledzy piszą . Może być to co wymienił Maniek ale pierw komp co by połowe wykluczyć . Dwumas raczej odpada bo przy ruszaniu najbardziej wyczuwalne a nie na 2-3 biegu . Nie ma co wróżyć .

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar GoNiuS
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Piekary Śl.
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 2.0 TCT
    Postów
    646

    Domyślnie

    Stawiam polosie tym bardziej ze to JTD mam to samo pisz na priv podepniemy pod komp i zobaczymy co tam siedzi.
    Alfa Romeo Giulietta 2.0 TCT <- Jest
    Alfa Romeo 147 1.6 T.S <- Jest
    Alfa Romeo Mito 1.6 JTDm <- Byla
    Alfa Romeo 147 Selespeed <- Byla
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S <- Byla
    Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4 JTDm Q-tronic <- Byla
    Alfa Romeo GT 1.9 JTDm <- Byla
    Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm <- Byla
    Alfa Romeo 156 Selespeed <- Byla
    Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar AR156ART
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Alfa 156 Lift 1.9 JTD
    Postów
    64

    Domyślnie

    Cytat Napisał GoNiuS Zobacz post
    Stawiam polosie tym bardziej ze to JTD mam to samo pisz na priv podepniemy pod komp i zobaczymy co tam siedzi.
    W sumie półośka wydaje mi się prawdopobna, bo przy wymianie wahaczy lewa wypadła mi do piasku, jako tako oczyściłem, ale widać chyba teraz wychodzą efekty...

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał maniek015 Zobacz post
    1. Poduszka silnika, skrzyni, dwumas?
    2. Termostat, czujnik temperatury cieczy?

    Temperatura ogarnięta, wycieku nigdzie nie ma, czy z węży, czy z samej chłodnicy nawet, ale jakimś cudem płyn gdzieś zaginął, uszczelka pod głowicą chyba dobra, przy wymianie oleju nie zauważyłem niczego niepokojącego, sam zbiornik na płyn nie wali "śledziem", na dziwne kolory też nie kopci, nie widzę też zmiany w pracy silnika.

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar maniek015
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi 12' Active
    Postów
    1,334

    Domyślnie

    Dolej płynu chłodniczego do fulla pojeździj trochę i sprawdź po jakimś czasie. Jak odkręcasz to masz syk powietrza? Może zapowietrza Ci się układ?
    Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
    Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była

    Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
    Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
    Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest


    Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest


    Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar krzywda
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    była 156 1.9 JTD 16V 2004r
    Postów
    81

    Domyślnie

    Co do drgan to przepatrz polosie - u mnie podobny objaw byl, winowajca okazal sie odwaznik na polosi - po zdemontowaniu go drgania ustaly.

  10. #10
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Cytat Napisał krzywda Zobacz post
    okazal sie odwaznik na polosi - po zdemontowaniu go drgania ustaly.
    I co jeździsz bez? Bo sam odważnik jak się uszkodzi to należy wymienić na nowy.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-05-2014, 16:41
  2. Problem ze spadkiem mocy w AR 147 !!
    Utworzone przez edek6688 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-03-2014, 06:52
  3. Problem ze spadkiem mocy
    Utworzone przez piotrlubin w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 17-12-2009, 10:49
  4. [145] 1,4 bx problem mocy...
    Utworzone przez Jesion w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 22-04-2009, 08:24
  5. [146] Mam problem z 1,4 16v niema mocy
    Utworzone przez MIR w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 04-03-2008, 16:29

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory