Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Drgania napinacza paska wielorowkowego JTD

  1. #1
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie Drgania napinacza paska wielorowkowego JTD

    hej wymienilem ostatni element ukladanki czyli napinacz i zaniepokoilo mnie to drganie napinacza najlepiej widac od 24 sek na filmiku
    http://www.youtube.com/watch?v=5zSGZ...ature=youtu.be

    wszystko nowe, pasek rolki napinacz, pasek naciegniety rolka napinajaca i dopiero zwolniony napinacz z blokady. czy te drgania to normalka czy cos jest nie tak?

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kakax
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    166 2,4 JTD
    Postów
    31

    Domyślnie

    na moje oko jest gitarra u mnie po wymianach wszystkiego kica tak samo

  3. #3
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    Wg mnie też jest elegancko. Ja bym się niczym nie przejmował. Drgania to pewnie od sprzegielka altka.

    Wysyłane z mojego HTC Wildfire za pomocą Tapatalk 2
    Ostatnio edytowane przez Masa625 ; 16-12-2013 o 00:59
    [C

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Widze, że takie drgania to norma. Ja po wymianie też się wystraszyłem, ale rozmawiałem ostatnio z mechanikiem z Italauto i mówi, że tak ma być. Dodam, że sprzęgiełko i altek nowy, napinacz, rolka mimośrodowa, pasek też. Została mi do wymiany rokla prowadząca, bo ma delikatny luz. Mam już nową czeka w pudełku. Koło pasowe wału wydaje się być ok
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

  5. #5
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    no to dobrze wiedziec. u mnie altek tylko uzywany reszta nowka, najwazniejsze ze w koncu jest cicho i nic nie piszczy

  6. #6
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    Ja jak walczyłem ze swoim " paskiem 6PK" to tez powymieniałem w zasadzie wszystko ( nawet altek tylko , że na używke) i nie moglem sie pozbyc pisku. Okazało sie że na pasku Contitech rolki mi piszcza , a jak zmieniłem na gatesa to nastała cisza. Maja one onne kształty tych "garbów" i myśle , ze ma to znaczenie. W moim autku oczywiscie ( prawie 400k przelotu) bo u innych może być inaczej.
    [C

  7. #7
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    Cytat Napisał Masa625 Zobacz post
    Ja jak walczyłem ze swoim " paskiem 6PK" to tez powymieniałem w zasadzie wszystko ( nawet altek tylko , że na używke) i nie moglem sie pozbyc pisku. Okazało sie że na pasku Contitech rolki mi piszcza , a jak zmieniłem na gatesa to nastała cisza. Maja one onne kształty tych "garbów" i myśle , ze ma to znaczenie. W moim autku oczywiscie ( prawie 400k przelotu) bo u innych może być inaczej.
    u mnie z continentalem byl ten sam problem a najlpesze jest to ze jak porownalem pasek gates/ conti/ i ten ktory mialem zalozony na aucie jak kupilem to gates z tamtym byly takie same a conti byl delikatnie dluzszy.... u mnie problemem okazal sie napinacz a dokladnie luz na srubie "imbusowej" wystarczylo go w trym miejscu docisnac i przestawalo piszczec. z racji kosztow najpierw wymienilem caly rozrzad z wszystk9imi rolkami i pasek mikro z rolkami a zostawilem tylko napinacz i okazalo sie ze dopiero wymiana napinacza uciszyla caly zestaw. ale chociaz jest spokoj na trase i sie nie boje jechac 10h bez przerwy.

  8. #8
    Użytkownik Świeżak Avatar szwaja91
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4jtd
    Postów
    30

    Domyślnie

    Z tym napinaczem jest wszystko ok takie drgania sa dopuszczalne

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Rolin
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    była AR 166 2.4JTD CF3
    Postów
    371

    Domyślnie

    pracuje jak należy

Podobne wątki

  1. [146] 2.0 TS - moment dokręcenia napinacza wielorowkowego
    Utworzone przez Zwol4 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 19-04-2015, 21:26
  2. Piszczenie po wymianie paska wielorowkowego i napinacza
    Utworzone przez boney w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 25-12-2014, 17:29
  3. [156] Napinacz paska wielorowkowego
    Utworzone przez Mario211 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 05-10-2011, 19:46
  4. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 06-04-2011, 20:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory