Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: W poszukiwaniu utraconej mocy 1.9 CF3 115km

  1. #1
    Użytkownik Świeżak Avatar Velek3
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    była AR 156 03' 1.9+,156 1.9 8v 02',159 2.4 Thesis Sportiva 2.4 159 2.4TI, 166 2.5, jest E55 AMG
    Postów
    195

    Domyślnie W poszukiwaniu utraconej mocy 1.9 CF3 115km

    Witajcie, mam taki problem z moim autkiem, ostatnimi czasy przy mocniejszym wdepnięciu gazu w podłogę na biegu 1-2-3-( później już trochę mniej) zaczyna kopcić - wiem że takie tematy były tysiąc razy, większość przeczytałem. Przepływkę mam nową, dolot szczelny na 100% (nierdzewka), turbina rok temu czyszczona i sprawdzona, czujnik ciśnienia doładowania wraz z overboostem wyczyszczony, wężyki od overboosta dałem nowe. Chciałbym zrobić logi, jakie wartości zaznaczyć w mesie? (mam na chwilę obecną darmową wersję), wykresy dać Wam do oceny z czym jest probleem. Autko średnio przyśpiesza, jakby turbina nie do końca była doładowana, może problem jest tutaj z którymś czujnikiem. Filtr powietrza wymieniany 5tyś km temu, filtr paliwa jakieś 10tyś temu, przydało by się go wymienić.

  2. #2
    Użytkownik Świeżak Avatar Velek3
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    była AR 156 03' 1.9+,156 1.9 8v 02',159 2.4 Thesis Sportiva 2.4 159 2.4TI, 166 2.5, jest E55 AMG
    Postów
    195

    Domyślnie

    To co ma ktoś jakieś pomysły czego logi zrobić?

  3. #3
    Użytkownik Znawca Avatar michal_lc4
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    159 Ti 2.4JTDm/200 KM '09
    Postów
    1,023

    Domyślnie

    Zaślep EGR to przede wszystkim, jak zauważysz zmianę to sobie go odślepisz i naprawisz EGR bądź możesz śmiało zaślepkę zostawić.
    Sprawdź szczelność przewodów podciśnieniowych z gruszki zmiennej geometrii turbiny do zaworu overbost
    Sprawdź też szczelność przewodów paliwowych na pompie.

    PS: Ja obstawiam przewody podciśnieniowe z gruszki do overbosta
    Ostatnio edytowane przez michal_lc4 ; 23-07-2014 o 22:17

    ​MM Garage - Naprawy, wymiany. Sprzęgła, rozrządy, hamulce, zawias... dłubie bo lubie.
    https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=hl

    Z AR było: 156 Pussy Wagon 1.9 JTD 115KM / 146 1.7 16V Boxer

  4. #4
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Lucas
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Chojna
    Auto
    AR 156 2.4JTD '99 136KM, AR 156 SW TI 20V 175km
    Postów
    268

    Domyślnie

    Ciśnienie doładowania, masę powietrza, ewentualnie ciśnienie paliwa.
    Zainteresuj się tematem oleju do dwusuwów i ewentualnie oddaj do regulacji luzów zaworowych.
    AR 156 2,4JTD 136KM '99 Blue Cosmo met.
    Nissan Navara 4x4 D22 DoubleCab 2,5TD 103KM '01
    Polcomtex.pl - usługi brukarskie

  5. #5
    Użytkownik Świeżak Avatar Velek3
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    była AR 156 03' 1.9+,156 1.9 8v 02',159 2.4 Thesis Sportiva 2.4 159 2.4TI, 166 2.5, jest E55 AMG
    Postów
    195

    Domyślnie

    Cytat Napisał michal_lc4 Zobacz post
    Zaślep EGR to przede wszystkim, jak zauważysz zmianę to sobie go odślepisz i naprawisz EGR bądź możesz śmiało zaślepkę zostawić.
    Sprawdź szczelność przewodów podciśnieniowych z gruszki zmiennej geometrii turbiny do zaworu overbost
    Sprawdź też szczelność przewodów paliwowych na pompie.

    PS: Ja obstawiam przewody podciśnieniowe z gruszki do overbosta
    Egr zaślepiony fizycznie i programowo, przewody podciśnieniowe wymienione, szczelność przewodów paliwowych również ok.

    Cytat Napisał Lucas Zobacz post
    Ciśnienie doładowania, masę powietrza, ewentualnie ciśnienie paliwa.
    Zainteresuj się tematem oleju do dwusuwów i ewentualnie oddaj do regulacji luzów zaworowych.
    Porobię logi i zobaczymy co wyjdzie, co masz na myśli tematu oleju do dwusuwów? Luzy zaworowe miały być coś wspólnego z kopceniem auta? Z mocą chyba jak najbardziej.

  6. #6
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Lucas
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Chojna
    Auto
    AR 156 2.4JTD '99 136KM, AR 156 SW TI 20V 175km
    Postów
    268
    AR 156 2,4JTD 136KM '99 Blue Cosmo met.
    Nissan Navara 4x4 D22 DoubleCab 2,5TD 103KM '01
    Polcomtex.pl - usługi brukarskie

  7. #7
    Użytkownik Świeżak Avatar Velek3
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    była AR 156 03' 1.9+,156 1.9 8v 02',159 2.4 Thesis Sportiva 2.4 159 2.4TI, 166 2.5, jest E55 AMG
    Postów
    195

    Domyślnie

    Mógłby ktoś rzucić okiem? Nie wiem czy je dobrze zrobiłem. Logi w .csv
    http://www.speedyshare.com/zyJzq/Desktop.rar

Podobne wątki

  1. 1.9 JTD 115km kopci, brak mocy, nie wkręca się na obroty
    Utworzone przez Piotrek_ns w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 20-08-2013, 09:53
  2. Alfa 156JTD 115KM brak mocy
    Utworzone przez Kridzu w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 13-05-2013, 10:21
  3. Brak mocy w 1.9 JTD 115km po około 20-30km
    Utworzone przez Spyru w dziale 147
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 23-05-2012, 18:25
  4. 156 1.9jtd 115km - podwyższenie mocy/momentu
    Utworzone przez majster w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 07-04-2012, 08:44
  5. brak mocy jtd 115km
    Utworzone przez copek1 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 13-08-2010, 11:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory