Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 26

Temat: Po wymianie przepływomierza dymi i wchodzi na wysokie obroty

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    Alfa romeo 156 1.8ts benzyna gaz
    Postów
    12

    Domyślnie Po wymianie przepływomierza dymi i wchodzi na wysokie obroty

    Witam. Kupiłem alfe która nie miała przepływomierza, powoli schodziła z obrotów falowała na obrotach czasem gasła, odpalać musiałem z gazem. A więc postanowiłem kupić przepływomierz po założeniu jego alfa wchodzi na obroty 4tys i strasznie mocno dymi na szaro i czuć benzyne jakby. Moja alfa to 156 1,8 ts zagazowana.

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar gechu
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    konin,bełchatów
    Auto
    156 1.8ts
    Postów
    335

    Domyślnie

    Podłącz komputer to coś ci podpowie .




    Alfa, czyli walka serca z rozumem

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    No - to ta alfa musi być po niezłych przejściach.
    Po takich sensacjach to zacząłbym od zrobienia resetu i adaptacji.
    A potem diagnostyka i wymiana ewentualnie innych części, bo to raczej na przepływomierzu się nie skończy.
    A ten przepływomierz to kupiłeś nowy oryginał Bosch, czy jakiegoś chińczyka?

  4. #4
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar dereza
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Zwoleń
    Auto
    AR
    Postów
    266

    Domyślnie

    jaki ten przepływomierz?chińczyk czy oryginalny?nowy czy używany?włóż od sprawnego auta i zobacz czy będzie to samo to chociaż będzie wiadomo,czy to jest wina przepływki i wtedy będzie się szukać przyczyny
    masz instalację gazową?
    na początek można zrobić adaptację parametrów gazowych i zobaczyć jak auto będzie się zachowywać,bo być może to tylko burdel w komputerze

  5. #5
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał AlfaKarol Zobacz post
    Witam. Kupiłem alfe która nie miała przepływomierza,
    No duża odwaga.
    Może czegoś jej jeszcze w dalszym ciągu brak i stąd objawy.

  6. #6
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    Alfa romeo 156 1.8ts benzyna gaz
    Postów
    12

    Domyślnie

    masz instalację gazową?
    na początek można zrobić adaptację parametrów gazowych i zobaczyć jak auto będzie się zachowywać,bo być może to tylko burdel w komputerze[/QUOTE]


    Mam instalacje gazową stag-300, burdel w komputerze tym od gazu? Na benzynie tak samo się zachowuje czyli chodzi na 4 tys i dymi

    Kupiłem używany boscha. Sprzedawca zarzekał się że jest sprawny, dał gwarancje rozruchową. Tak mi się wydaje że ten silnik to padaka, ale jakoś jeździ nie najgorzej jeszcze moc ma Chyba nie ma co samemu się bawić. Przed wymianą przepływomierza byłem pod komputerem wykazało tylko sonde lambe- usterka dostrajania paliwa po skasowaniu już się nie pojawił no i czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza czyli ten przepływomierz. W poniedziałek chyba postawie do mechanika. Tylko to jest dziwne że bez przepływomierza dymi tylko na zimnym silniku chwile no wiadomo nie trzyma obrotów, a jak podłacze przepływomierz to wchodzi do 4tys i dymi jak szalony.



    Ostatnio edytowane przez AlfaKarol ; 22-08-2014 o 12:30 Powód: Dodano

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Dymi, bo przelewa i paliwo dopala się w wydechu.
    Zrób reset i adaptację ECU i wtedy zobacz, co będzie.
    A co do używanych przepływomierzy to raczej mało prawdopodobne, aby był sprawny, ale może akurat masz szczęście i trafiłeś na dobry egzemplarz.
    Zobacz tylko, czy jego numer jest taki, jaki ma być do Twojego silnika.
    Ostatnio edytowane przez SG0240 ; 22-08-2014 o 13:36

  8. #8
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    Alfa romeo 156 1.8ts benzyna gaz
    Postów
    12

    Domyślnie

    A ten reset i adaptację ECU to normalnie pod komputerem się robi i normalnie się płaci jak pod podpięcie czy więcej? Czy jak się robi ten reset i adaptacje?

    Na starym przepływomierzu choć to był jakiś chińczyk jest numer 0 280 218 019
    A na tym co kupiłem boscha 0 281 002 309 to ma jakies znaczenie?
    Ostatnio edytowane przez AlfaKarol ; 22-08-2014 o 16:47

  9. #9
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Znaczenie jest kolosalne, prawdopodobnie masz niewłaściwy przepływomierz - ten 0 281 002 309 to jest chyba od 1,9 jtd, chociaż chyba czytałem gdzieś, że te przepływomierze mają te same wkładki.
    Najlepiej wyjmij wkładki i porównaj ich numery.

    Poszukaj sobie i poczytaj forum - tematów o przepływomierzach było kilka, to Ci się rozjaśni.
    O resecie ECU i adaptacji też było dużo, wystarczy poszukać.
    Najlepiej kup kabel od viakena i zainstaluj sobie program multiecuscan, bo jak zaczniesz jeździć po warsztatach to tylko wydasz pieniądze i nic z tego nie będzie, chyba że masz kogoś, kto naprawdę się zna na TS.
    Prawdopodobnie kupiłeś alfę po przejściach, więc tu trzeba wszystko dokładnie sprawdzić, włącznie z rozrządem i instalacją LPG, aby móc w ogóle zacząć jeździć tym samochodem.
    Ostatnio edytowane przez SG0240 ; 23-08-2014 o 00:00

  10. #10
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    Alfa romeo 156 1.8ts benzyna gaz
    Postów
    12

    Domyślnie

    Właśnie w tym starym nie miałem tej wkładki. A na aukcji i na przepływomierzu jest napisane alfa 156 1.8ts 99r. :/ Poszukam coś poczytam na ten temat.

    Gdzie niegdzie piszą że przepływomierz o tych numerach pasuje do 156 1.8ts a gdzie niegdzie że tylko do 1,9 lub 2,4 JTD ;/

    Choć składałem reklamacje do pana który mi sprzedał bo dawał gwarancje, jest to firma która zajmuje się sprzedawaniem części używanych i zarzeka się tłumaczył że jest to przepływomierz z 1.8 TS którą nawet jeździł i chodziła super mówi że nie ma opcji aby to nie było z 1.8 lub był uszkodzony. Wygląda na to że muszę zrobić ten reset i adaptacje i działać dalej.
    Ostatnio edytowane przez AlfaKarol ; 23-08-2014 o 08:21

Podobne wątki

  1. Za wysokie obroty na biegu jałowym po wymianie akumulatora
    Utworzone przez s3bastian91 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 02-01-2016, 20:59
  2. Alfa sama wchodzi na wysokie obroty 1.9 JTD
    Utworzone przez master007 w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-11-2014, 18:30
  3. [159] Moja Włoszka straciała moc. Nie wchodzi na obroty, lekko dymi.
    Utworzone przez szyrud1696 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 02-01-2012, 22:38
  4. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 22-08-2011, 23:05
  5. 155 1.6 16v silnik wchodzi na wysokie obroty???????
    Utworzone przez marcin w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 12-09-2007, 06:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory