Witam. Kupiłem Belle z uszkodzonym silnikiem. I wciąż szukam powodu, dlaczego zatarł się wał. Czy może ktoś już się wcześniej spotkał z takim problemem?
Witam. Kupiłem Belle z uszkodzonym silnikiem. I wciąż szukam powodu, dlaczego zatarł się wał. Czy może ktoś już się wcześniej spotkał z takim problemem?
Tak po za pytaniem, może to czerwona z Warszawy ?
"A zatem posiadanie tego samochodu jest jak życie z przepiękną, lecz przy tym zdrowo kopniętą dziewczyną. Bardzo dobrze wiecie, dlaczego się zaangażowaliście. I w tym samym stopniu jesteście świadomi, że wasz związek po prostu nie ma żadnych szans."
J.Clarkson
Warszawscy Alfaholicy - Facebook Group
Brera Team Poland - Facebook Group
Nie. Grafitowa z Tarnowskich Gór.
Ohh... Taka w klimacie "zender 19 felunek ziomal elo spojler" ?
To już wiemy, czemu kolega, który ją kupił, tak szybko się pozbył. A opowiadał, że dlatego, bo chce Mustanga...
A odpowiadając na Twoje pytanie - rozumiem, że wał korbowy, nie napędowy.
Jeśli wał korbowy się zatarł - to pewnie jest to kolejny przypadek obróconej panewki (już takich kilka było). Smutna sprawa, naprawa droga. Można szlifować wał, albo ściągać nowy (chore pieniądze). Od czego? Jeśli był stosowany prawidłowy olej i nikt nie stwierdzi problemu ze smarowaniem (nie wiem, zatkany kanał olejowy, który karmi daną panewkę olejem) to niestety trzeba przyjąć, że ten typ czasem tak ma, pewnie gdy jest gorzej traktowany (może rzadko zmieniany olej?).
To raczej nie ta, bo wisi w komisie
http://otomoto.pl/alfa-romeo-brera-g...C34094633.html
"A zatem posiadanie tego samochodu jest jak życie z przepiękną, lecz przy tym zdrowo kopniętą dziewczyną. Bardzo dobrze wiecie, dlaczego się zaangażowaliście. I w tym samym stopniu jesteście świadomi, że wasz związek po prostu nie ma żadnych szans."
J.Clarkson
Warszawscy Alfaholicy - Facebook Group
Brera Team Poland - Facebook Group
Powodów może być kilka, wszystkie związane z olejem: nędzny olej, rzadko wymieniany, niski stan oleju, "butowanie" zanim się rozgrzał (olej), słabe ciśnienie (padła pompa).
Żeby pocieszyć właścicieli 3.2 jts to wisi teraz ogłoszenie 159 ze Szwajcarii z ponić oryginalnym przebiegiem 316 tys km - jak się dba, to się ma
Po to dali czujnik temperatury oleju żeby go używać (zgodnie z info w instrukcji) - ale kto w Polsce czyta instrukcje ...
"A zatem posiadanie tego samochodu jest jak życie z przepiękną, lecz przy tym zdrowo kopniętą dziewczyną. Bardzo dobrze wiecie, dlaczego się zaangażowaliście. I w tym samym stopniu jesteście świadomi, że wasz związek po prostu nie ma żadnych szans."
J.Clarkson
Warszawscy Alfaholicy - Facebook Group
Brera Team Poland - Facebook Group
Jak się dba tak się ma, 156 1.9 JTD zrobiłem 270 000 km, jak sprzedawałem nie brał w ogóle oleju. Zawsze jeździła na mobilu, olej wymieniany co 10 000 km
Czarna 159 SW Czarnego http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._czarnego.html
Mój znajomy, który robi dla mnie obróbki elementów silnika ostatnio mi opowiadał, że ktoś mu przywoził blok do osiowania właśnie z brery 3.2 i chciał naprawiać, ale podobno miał problemy z dostaniem panewek, wał kupił używany w gorszym stanie niż ten jego i się poddał wystawiając auto z uszkodzonym silnikiem. Być może to to samo auto.
http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA