Witam mam pytanie z serii tych ciekawych..
Co z szybami w GT gdy padnie całkiem aku..
Jak wtedy wejść do samochodu..jak się opuszcza jak aktu padniety ??
Ma ktoś jakieś doświadczenia? Pomysly..itp..
Witam mam pytanie z serii tych ciekawych..
Co z szybami w GT gdy padnie całkiem aku..
Jak wtedy wejść do samochodu..jak się opuszcza jak aktu padniety ??
Ma ktoś jakieś doświadczenia? Pomysly..itp..
otwierasz poprostu i szyba wyskakuje z uszczelki,jak zamlniesz to szyba odstajie tylko
,bardzieji o centralny bym sie martwił)
nie ma się o co martwić. otworzą się tylko drzwi w których przekręcisz klucz
Znajomy jeździł tak parę ładnych miesięcy i drzwi się normalnie otwierały. Oczywiście uszczelki dostały po tyłku i szum w kabinie był dużo większy.
łi tam
bez opuszczonej szyby nawet ze sprawnym aku da się otworzyć
jak popada i potem mróz to i tak szybe złapie i się nie opuści :-)
moje najgorsze przygody to brak możliwośći zamknięcia drzwi - sie kurde otwarło ale się zamknąć nie chciały ( w sensie nie łapał zamek )
chyba ze 5 razy miałem w zime
wazelina techniczna spray , wd40 , silikon spray itp to chyba niezbędnik do GT![]()