Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: Problem po nagrzaniu i przejechaniu 20 -30 km

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2014
    Auto
    Alfa 156 2.0 TS
    Postów
    5

    Domyślnie Problem po nagrzaniu i przejechaniu 20 -30 km

    Hej.Mam mały problem z moim nowym nabytkiem
    1.Odpala na zimno normalnie ,pracuje bez zarzutu .
    2.Po nagrzaniu do 70 stopni zaczyna lekko się dusić .
    3.Jak chcę ruszyć zaczyna szarpać nie wchodzi na obroty, wydaje mi się że nie pracuje na wszystkich cylindrach,prycha
    4.Jak już ruszę nie reaguje na pedał gazu ,duszenie ,prychanie,ale jeśli uda mi się ją wkręcić powyżej 5 tys jedzie całkiem całkiem.
    5.Jak już jedzie temperatura silnika spada do 50-55 i nie da się dogrzać .
    6.Później coś jej wraca do normy i da się jechać pedał gazu reaguje ale czasami jest tylko pewien poziom wciśnięcia pedału aby reagował ,po przekroczeniu jest duszenie auta.
    Pozdrawiam i proszę o podpowiedź.....może coś da się zrobić domowym sposobem

  2. #2
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    5-termostat
    Pozostałe objawy sonda,przepływomierz oraz czujnik położenia przepustnicy do sprawdzenia.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  3. #3
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2014
    Auto
    Alfa 156 2.0 TS
    Postów
    5

    Domyślnie

    zacząłem od rozbierania krok po kroku od filtra powietrza w stronę przepustnicy i za przepływomierzem znalazłem dziurę w gumie ,pęknięta i może łapie "lewe" powietrze.....

  4. #4
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał West156 Zobacz post
    zacząłem od rozbierania krok po kroku od filtra powietrza w stronę przepustnicy i za przepływomierzem znalazłem dziurę w gumie ,pęknięta i może łapie "lewe" powietrze.....
    Jak jest dziura to na pewno łapie i efekt masz jak przy nie sprawnym przepływomierzu.Zaklej dokładnie i poszukaj całej na wymianę.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  5. #5
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2014
    Auto
    Alfa 156 2.0 TS
    Postów
    5

    Domyślnie

    ....dalej problem ale wypiąłem przepływomierz i auto zachowuje się tak samo jak z , a może nawet bez wkręca się lepiej.....wiec chyba już blisko do rozwiązania problemu .......

  6. #6
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    ZGL
    Auto
    AR 156 1.8 sedan 2001r.
    Postów
    14

    Domyślnie

    Ja bym jeszcze sprawdził świece,może już padają na zimno działają ok a podczas rozgrzewania mogą gubić iskrę.

  7. #7
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał Piotrek S Zobacz post
    Ja bym jeszcze sprawdził świece,może już padają na zimno działają ok a podczas rozgrzewania mogą gubić iskrę.
    Sprawdzić nie zaszkodzi ale zwykle dzieje się odwrotnie.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  8. #8
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2014
    Auto
    Alfa 156 2.0 TS
    Postów
    5

    Domyślnie

    no i d..a.......
    Wymieniłem przepływomierz,wyczyszczona przepustnica,ogólnie sprawdziłem wszystko zewnętrznie sam....(mechanicy na urlopach świątecznych)
    1.Auto na zimno pali bez zarzutu,wchodzi w obroty pięknie bez zająknięcia ,wszystko miód
    2.Po okołu 5 minutach jak moim zdaniem przestanie działać coś na zasadzie "ssania" i się lekko ogrzeje zaczyna się problem nie wchodzenia w obroty do 3000 później jak przeskoczy to jest ok,jakieś delikatne "kaszlanie",czuć zapach paliwa a ruszyć z miejsca to się trzeba natrudzić ......
    3.Jak już ruszę to powyżej 4000 da się jechać .
    4.Zauważyłem też że na zimnym silniku zapala się czasami brak ładowania ale na wyższych obrotach znika a po 10 minutach zanika całkowicie(jest ok)
    Pomysł ????

  9. #9
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2014
    Auto
    Alfa 156 2.0 TS
    Postów
    5

    Domyślnie

    no i wyszło szydło z worka ......aż wstyd powiedzieć .Okazało się że auto miało myty silnik i dostała się woda w gniazda świec .....najdziwniejsze że auto jak zimne to było oki a po nagrzaniu zero jazdy.Po usunięciu wody i czyszczeniu autko śmiga aż miło ....ale wstyd jest że to takie banalne było .
    Pozdro .

  10. #10
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    ZGL
    Auto
    AR 156 1.8 sedan 2001r.
    Postów
    14

    Domyślnie

    A mówiłem,że coś ze świecami

Podobne wątki

  1. Trzęsie i stuka po przejechaniu ok 40 km ...
    Utworzone przez FrankyFurbo w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 02-01-2016, 20:58
  2. Ciepłe powietrze po przejechaniu 8 km
    Utworzone przez blood_dd w dziale 147
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 14-12-2014, 21:45
  3. Slizgające się sprzęgło po przejechaniu raptem 700 km
    Utworzone przez Dragos w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 12-02-2014, 21:06
  4. Alfa po przejechaniu 10-15 km gaśnie i nie zapala
    Utworzone przez Radek2332 w dziale 156
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 07-08-2013, 07:43
  5. po przejechaniu kilku km gaśnie
    Utworzone przez Emillo w dziale 156
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 14-05-2009, 20:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory