Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Przygotowanie do sezony...

Użytkownik Świeżak
    Mieszka w
    Zamość/Warszawa
    Auto
    AF Spider 916, Thesis 2,4 JTDm

Domyślnie Przygotowanie do sezony...

Witajcie

Pod koniec sezonu 2014 zakupiłem AF Spidera 2.0 TS z 1996r. Obecnie planuje mały remont i przegląd auta.
    To co już wiem to muszę wymienić poduszki amortyzatorów (już kupiłem), na pewno do wymiany jest rozrząd jaki polecacie do tego silnika?
    Zauważyłem również, że Mój Spider słabo hamuje (klocki i tarcze wydają się ok) na co jeszcze spojrzeć?

Auto kupiłem od człowiek który za bardzo nie dbał o niego, na co powinienem zwrócić uwagę w silniku, zawieszeniu itd?

Z góry bardzo dziękuje za wszelkie sugestie i pomoc. Nie mam doświadczenia z tym modelem a chcę mieć pewne i sprawne auto

Jeszcze jedno czy do modelu z 1996 roku można bez większyk komplikacji założyć konsole, tunel z modelu po lifcie?

Pozdrawiam,

Użytkownik Znawca Avatar kudlaty_bytom
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Alfa Romeo Gtv 2.0 TS

Domyślnie

Jeśli chodzi o rozrząd, polecam pasek Conti, pompę Hepu, rolki INA, Pasek balansów Conti, napinacz paska Litens.
    Jak klocki i tarcze wyglądają ok, to proponuję wymienić przewody giętkie przy zaciskach i wymienić płyn na nowy.
    Jeśli już będzie ściągana pokrywa głowicy przy wymianie rozrządu, to uszczelkę pod nią też warto wymienić, odessać olej z gniazd świec zapłonowych jeśli ciekł przez starą uszczelkę i same świece też warto, jeśli nie wiesz kiedy były ostatnio zmieniane.

verdebiancorosso

Użytkownik Maniak resoraków Avatar kubus1616
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Gtv 16 VT

Domyślnie