Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: Złącze diagnostyczne AR 155

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mazzi
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Pionki
    Auto
    Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2003r
    Postów
    58

    Domyślnie Złącze diagnostyczne AR 155

    Witam gdzie w 155 jest złącze do podpięcia komputera i jaki kabelek kupić??

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar Jerry1
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    KRA
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    1,145

    Domyślnie

    Po stronie pasażera.Zazwyczaj jest schowany pod wykładziną.
    Używam kabla vagkkl + przejściówka na 3pin

  3. #3
    kazikx
    Gość

    Domyślnie

    Chciałbym pobawić się interfejsem w 155 i 146...

    Sprawdziłem w 155 po stronie pasażera i mam różne kable pod maską.
    Czy znajdę tam odpowiednie złącze, czy trzeba faktycznie szukać w podłodze?

    A z kolei, w którym dokładnie miejscu w 146 można się podpiąć?

    Zamówiłem kabel kkl vag i adapter.
    Myślałem, że do starszych aut wystarczy darmowa wersja Multiecuscan, ale sprzedawca twierdzi, że potrzebuję licencji.

  4. #4
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał kazikx Zobacz post
    Chciałbym pobawić się interfejsem w 155 i 146...

    Sprawdziłem w 155 po stronie pasażera i mam różne kable pod maską.
    Czy znajdę tam odpowiednie złącze, czy trzeba faktycznie szukać w podłodze?

    A z kolei, w którym dokładnie miejscu w 146 można się podpiąć?

    Zamówiłem kabel kkl vag i adapter.
    Myślałem, że do starszych aut wystarczy darmowa wersja Multiecuscan, ale sprzedawca twierdzi, że potrzebuję licencji.
    Złącze diagnostyczne znajduje się przy ECU silnika przy nogach pasażera 3 piny
    Pod maską złącze diagnostyczne jest od ABSu
    Ostatnio edytowane przez 75andrew155 ; 06-03-2017 o 17:02

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #5
    kazikx
    Gość

    Domyślnie

    Dziękuję za odpowiedź.

    A czy masz rozeznanie, jak wygląda ta sama sprawa w 146?

  6. #6
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał kazikx Zobacz post
    A czy masz rozeznanie, jak wygląda ta sama sprawa w 146?
    Nie wiem ale to chyba nie jest trudne do odszukania, musi odchodzic od ECU jest tam gdzie w 155 albo na kielichu amortyzatora pod maską

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #7
    kazikx
    Gość

    Domyślnie

    Ok, jak dotrą kable, wtenczas zabiorę się za szukanie organoleptycznie

    @sdero, którego odwiedziłem w zeszłym roku z GT, namawiał mnie do zainteresowania się interfejsem.
    Zapamiętałem to sobie i w AD 2017 postanowiłem nauczyć się obsługi tego skarbczyka.
    Ostatnio edytowane przez kazikx ; 06-03-2017 o 17:04

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Nie licz na cuda, w przedlifcie nie ma tam nic, tutaj pomaga tylko wymruganie kodów błędów.

  9. #9
    Użytkownik Świeżak Avatar sVIRUSx
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Szczecin / Koszalin
    Auto
    AR Giulia Veloce, Abarth 124 Spider
    Postów
    237

    Domyślnie

    W 146 oba złącza 3 pinowe do podłączenia masz pod maską, tak jak pisał Andrzej - na kielichach amortyzatorów. Po lewej jest do ABS-u a po prawej do silnika. Zaopatrz się w przedłużkę kabli zasilających do akku

  10. #10
    kazikx
    Gość

    Domyślnie

    Kasztelan, może i dobrze, im mniej elektroniki, tym lepiej

    W 155 podoba mi się najbardziej mnisia asceza w połączeniu z niemierzalną, głęboką duchowością.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał sVIRUSx Zobacz post
    W 146 oba złącza 3 pinowe do podłączenia masz pod maską, tak jak pisał Andrzej - na kielichach amortyzatorów. Po lewej jest do ABS-u a po prawej do silnika. Zaopatrz się w przedłużkę kabli zasilających do akku
    Dziękuję za info

    A czy zamiast przedłużki można się podpiąć (dorobić końcówkę) do gniazda zapalniczki?

Podobne wątki

  1. [159] Złącze diagnostyczne.
    Utworzone przez zahmitokersoken w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 26-06-2017, 14:01
  2. Złącze diagnostyczne
    Utworzone przez Menel003 w dziale 156
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 17-12-2016, 13:57
  3. [145] Złącze diagnostyczne
    Utworzone przez lukep w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 05-06-2015, 20:19
  4. [146] Złącze diagnostyczne
    Utworzone przez raven17a w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 27-07-2014, 15:11
  5. [146] Złącze diagnostyczne
    Utworzone przez kk121 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 23-02-2011, 10:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory