Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: 147 1.9JTDm uszkodzony pasek rozrządu

Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    147 JTDm 150KM

Domyślnie 147 1.9JTDm uszkodzony pasek rozrządu

Hej Wszystkim,

Pilnie potrzebuję porady (ogólnie jestem dosyć zielony z mechaniki więc sory jak coś pokręciłem) - bella nieprzyjemnie znowu mnie zaskoczyła. Wracając z pracy, praktycznie pod blokiem, usłyszałem dziwne dźwięki z okolic prawego przedniego nadkola - dojechałem jeszcze 100m i zaparkowałem, spojrzałem pod nadkole i zobaczyłem coś niby kabel, podnoszę maskę i się przeraziłem - pasek klinowy na krawędziach się rozszczepił, zdjęcia poniżej. Pasek wraz z rozrządem był wymieniany 11 marca br. przez poprzedniego właściciela (faktura, też na foto). Co do cholery jasnej mogło pójść nie tak? Dodam jedynie że wracając z pracy auto coś wolno się grzało jeśli chodzi o temperaturę ale silnik pracował normalnie, bez dziwnych oznak.

Co robić? laweta (już drugi raz w ciągu 2 tygodni). Ręce mi opadają. Czy silnik mógł zostać uszkodzony jeśli pasek całkowicie się nie zerwał? Help.

Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	WP_20150429_21_57_48_Pro[1].jpg
Wyświetleń:	386
Rozmiar:	80.8 KB
ID:	165182   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	WP_20150429_21_57_56_Pro[1].jpg
Wyświetleń:	413
Rozmiar:	48.2 KB
ID:	165183   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	WP_20150429_21_58_08_Pro[1].jpg
Wyświetleń:	380
Rozmiar:	53.5 KB
ID:	165184   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	WP_20150429_22_08_48_Pro[1].jpg
Wyświetleń:	177
Rozmiar:	76.8 KB
ID:	165185  
    Ostatnio edytowane przez slavkom ; 30-04-2015 o 10:02

Użytkownik Znawca
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AlfaRomeo Brera 2.4 / Stelvio MY20

Domyślnie

Przecież to nie jest pasek rozrządu, tylko urządzeń pomocniczych? Czyż nie?
    Pasek rozrządu ma zęby.

Ten jest wielorowkowy.

Jeśli tak, to nic się nie uszkodziło.