Witam, chciałbym zaznaczyć, że nie przeszperałem forum w poszukiwaniu rozwiązania mojego problemu za co przepraszam ale sprawa nie może czekać gdyż wyjeżdżam w długą trase i niepokoi mnie a okoliczni mechanicy to poprostu porażka... Odkąd kupiłem moją Alfine wyskakuję mi błąd, który jednak nie powoduję nic jedyne co zauwazylem lekko wieksze spalanie chociaz moge sie mylic. Blad jaki pokazuje alfa diag i fiat ecu scan (zalaczylem obrazki). Czyscilem egr, po tym kasowalem blad i wyskakiwal dopiero podczas gdy obroty przekroczyly 2000 obr/min. Dzisiaj postanowilem wyczyscic jeszcze raz EGR, dostalem takze zaslepke z dziurami i rano planuje to poskladac (egr moczy sie w benzynie) jednak glowne moje dwa pytania dotyczą filmiku ktory nagralem, poniewaz podczas sciagania rury dochodzacej do przepustnicy zauwazylem, ze mam 'luźny wąż' i chcialbym sie dowiedziec do czego on sluzy oraz czy byc moze to jest przyczyna tego bledu (mechanik ze mnie slaby) oraz czy tak powinna sie calkowicie otwierac przepustnica (brudna na filmiku ale juz wyczyszczona). Bylbym wdzieczny za wszelkie odpowiedzi i jeszcze raz przepraszam, ze aktualnie nie mam czasu przekopac forum :/ Ps. sorry za trening szyji.
EDIT: Bylem u mechanika zapytać o ten wąż mechanik twierdzi ze ktos sobie przedluzyl waz od odmy i wystawil na zewnatrz, blad ponownie skasowalem i jest to blad p1238 oraz nagralem jak zachowuja sie poszczegolne wartosci : https://www.youtube.com/watch?v=z-SnaMy-fnE
Jeszcze jedno pytanie. Czy tutaj jest przepływomierz? Mechanik powiedzial ze nie
https://www.youtube.com/watch?v=rpuIoEuJmeg