Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Temat: OBD II - Błąd P0120 i P1217 HELP!

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar BlackEvil
    Dołączył
    04 2015
    Mieszka w
    Cieszyn
    Auto
    Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002r.
    Postów
    52

    Domyślnie OBD II - Błąd P0120 i P1217 HELP!

    Witam, miałem problem z uciekającym płynem chłodniczym po zainstalowaniu LPG wyciek był w trudno dostepnym miejscu kolo skrzyni biegów pod przeplywka, przepustnica. Musiałem zdemontowac filtr powietrza odpiac przeplywke odkrecic przepustnice te dwie duze wtyczki od niej małą od spodu i mase przy okazji cala wyczyscilem. Zlikwidowalem wyciek i wymienilem caly plyn chlodniczy. I teraz problem taki ze po zlozeniu wszystkiego wyskoczyla mi ikonka silnika na desce po podlaczeniu do kompa przez DELPHI wyskoczylo mi to:
    P0120 Obwód czujnika/przełącznika A pozycji przepustnicy/pedału - sygnał wejściowy zbyt wysoki - stale
    P1217 Niski przepływ płynu chłodniczego przez radiator - nieciagle

    WTF? Nie wiem co jest grane wszystko jest na bank dobrze złożone, dzisiaj rozbieralem to raz jeszcze wszystkie wtyczki przeczyscilem podpialem dokladnie odpalam silnik i dalej nic. Co moze byc nie tak? Jesli chodzi o blad p1217 moze byc po prostu jakis plyn chlodniczy zly?? za gesty moze czy cos?


  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar Mongoose
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    156 Sportwagon 2.0 JTS
    Postów
    1,321

    Domyślnie

    zdupiony czujnik, przez co pokazuje tez niski przeplyw, lub jeszcze gdzieś Ci ucieka i ma słabe cisnienie. Dla pewności jeszcze zobacz, czy nie masz poluzowanego konektora

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar BlackEvil
    Dołączył
    04 2015
    Mieszka w
    Cieszyn
    Auto
    Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002r.
    Postów
    52

    Domyślnie

    A wlasnie przy zlozeniu wszystkiego za pierwszym razem zapomnialem podlaczyc tą małą wtyczke z przepustnicy od dołu, ale silnik i tak odpalil i chodzil, oczywiscie juz z bledem. Po zgaszeniu, trup i przypomnialem sobie o tej wtyczce, kiedy ja podlaczylem auto znowu ożyło, tylko ze wyslwietla mi blad. Możliwe ze przez to sie cos popierniczylo, albo zepsul sie czujnik o ktorym mowisz???
    Ostatnio edytowane przez BlackEvil ; 20-07-2015 o 05:17

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar Mongoose
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    156 Sportwagon 2.0 JTS
    Postów
    1,321

    Domyślnie

    Błąd będzie się swiecił do czasu, az go nie skasujesz, pomimo tego, ze usuniesz usterke. Skoro nie podlaczyles kabla to automatycznie wylecial blad, jak wlaczysz auto pod kompa wyswietli się bład sretete ->zapisany<- i dopoki go nie skasujesz, a samochód bedzie na igłe to błąd nie zniknie, bedzie się swiecił check engine

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar BlackEvil
    Dołączył
    04 2015
    Mieszka w
    Cieszyn
    Auto
    Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002r.
    Postów
    52

    Domyślnie

    Oddalem auto do serwisu, zrobili adaptacje przepustnicy i pokasowali bledy. Sprawa rozwiazana.

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar BlackEvil
    Dołączył
    04 2015
    Mieszka w
    Cieszyn
    Auto
    Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002r.
    Postów
    52

    Domyślnie

    Mozecie mi powiedziec od czego jest ten przewod??
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC_0515.JPG
Wyświetleń:	457
Rozmiar:	105.4 KB
ID:	174005  

  7. #7
    Użytkownik Znawca Avatar Mongoose
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    156 Sportwagon 2.0 JTS
    Postów
    1,321

    Domyślnie

    Nima to przewód od filtra oparów paliwa ?

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar BlackEvil
    Dołączył
    04 2015
    Mieszka w
    Cieszyn
    Auto
    Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002r.
    Postów
    52

    Domyślnie

    I dupa blada: ) problem powrócił jak bumerang chociaż tym razem jest jakoś inaczej. Po zrobieniu adaptacji przepustnicy niby wszystko było ok, ale tylko do rana kiedy odpaliłem auto i po 2-3 sec znowu pojawił się błąd silnika obroty wariują od 500 (prawie gaśnie) do 1500 i tak w kółko, cały czas jakby już prawie gaśnie i znowu wskakuje na obroty żeby się podtrzymać. Musze mocno gazować bo auto po prostu gaśnie przy każdym dojedzie do skrzyżowania, przy zmianie biegów tak szybko spadają obroty ze prawie gaśnie mimo ze staram się biegi powyżej 3tys obrotów zmieniać. Bylem u mechanika, który mi powiedział ze przepływka jest źle dobrana do tego modelu i mi ja wymienił na nową i owszem auto ożyło, ale tylko w tym sensie, ze lepiej się zbiera od startu itd. , ale sam problem rano znowu się pojawił. Dziwne jest to o tyle bardzo, ze dzieje się tak tylko kiedy rano odpalam auto jadąc do pracy, a po południu kiedy już przyjadę do domu i odpalę auto ponownie wszystkie problemy znikają i auto chodzi jak marzenie odpalam 900 obrotów i nawet wskazówka nie drgnie, wtedy podpinam do kompa kasuje błędy po raz kolejny odpalam auto i śmiga jak gdyby nic się nie stało, a rano wszystko zaczyna się od nowa... WTF? Coś z temperatura związanego czy co ja nie wiem. Pojechałbym z tym z powrotem do mechanika, ale jest na urlopie. Mam wrażenie ze to jakaś pierdoła tylko jaka? ktoś ma jakiś pomysł?

    PS. U jednego z fachowców pojawiły się na kompie takie błędy jak na fotce niżej natomiast u mnie ciągle pojawiają się te z tematu.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC_0516.jpg
Wyświetleń:	133
Rozmiar:	75.3 KB
ID:	174103  
    Ostatnio edytowane przez BlackEvil ; 30-07-2015 o 15:02

  9. #9
    Użytkownik Znawca Avatar Mongoose
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    156 Sportwagon 2.0 JTS
    Postów
    1,321

    Domyślnie

    Nie wiem co Ci powiedizec, chyba musialbym w nim zanurkować i pokolei wszystko sprawdzac... Jezeli mowa o anomaliach z obrotami, to wygladą tak, że cos zle spala, wiec albo powietrze, albo iskra, albo paliwo, albo wszystko w jednym.

    Przeplywomierz wymieniony, chociaz na to bym swtawial, ok. To zostały Ci do sprawdzenia sondy, świece, wszystko kable i wszystko dookola gdzie grzebales, czy czegos nie udupiles.

    Ze tak powiem, masz bledy czarno na bialym i to pokazuje gdzie mniej wiecej szukac + anomalie spalania, ze cos musi byc nie teges z proporcjami/sterowaniem, wiecej Ci chyba nikt nie powie

  10. #10
    Użytkownik Fachowiec Avatar sleyer3
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    alfa romeo 147 1.9jtdm 150KM 2006r.
    Postów
    2,053

    Domyślnie

    Sprawdź sondy i czy nie masz nieszczelności w wydechu za kolektorem.

Podobne wątki

  1. Błąd P0120, brak reakcji na gaz alfa 166 2.0 v6 tb
    Utworzone przez tomczi85 w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 14-07-2015, 20:52
  2. Bład P0120. problem z przepustnicą. 2. V6 TB
    Utworzone przez mariusz13 w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 19-04-2013, 23:27
  3. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-04-2013, 13:11
  4. Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 04-03-2012, 16:34
  5. AlfaDiag błąd P0120
    Utworzone przez slawek1082 w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 17-03-2010, 13:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory