Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: problem z przekładnią kierowniczą 2.5 V6, wymiana

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2015
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V SW DISTINCTIVE '02r FL
    Postów
    31

    Domyślnie problem z przekładnią kierowniczą 2.5 V6, wymiana

    Witam, padło mi wspomaganie a dokładnie rozleciał się simering na wyjściu drążka po stronie kierowcy w przekładni kierowniczej. Co poza zawieszeniem trzeba jeszcze odkręcić/ruszyć żeby wyjąć maglownicę? Czy wszystkie 156ki miały takie same maglownice i do 2.5V6 będzie pasowała od np. 2.0ts bądź 1.8ts?

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    Musisz opuscic sanki i odkrecic kolumne przy pedalach. Maglownice beda pasowac nawet z gta, ale gta ma inne drazki kierownicze. Przekladnie roznia sie przelozeniem, poliftowe sa szybsze.
    Uwazaj przy montazu bo obudowa maglownicy jest aluminiowa i latwo zniszczyc gwint.
    Nowy plyn i odpowietrzenie i bedzie elegancko.
    Orzy okazji zobacz, czy gumy staba wymagaja wymiany, bo masz go wlasciwie na wierzchu.
    Opuszczajac sanki najpierw odkrec maglownice...

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2015
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V SW DISTINCTIVE '02r FL
    Postów
    31

    Domyślnie

    Mam już wszystko częściowo przygotowane: auto podniesione, osłona pod silnikiem zdjęta, maglownica kupiona (od 2.0JTS z 2003r) itp.. Czy łapa silnika będzie mi przeszkadzała, muszę ją odkręcać? Niestety jakiś inteligent przyspawał śrubę do łapy. Rozumiem że dolnych wahaczy i łączników stabilizatora nie muszę odkręcać? Gumy stabilizatora przy okazji wymienię na pewno-polecasz jakiejś konkretnej firmy?
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC_7419.jpg
Wyświetleń:	190
Rozmiar:	78.6 KB
ID:	176673  

  4. #4
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie problem z przekładnią kierowniczą 2.5 V6, wymiana

    Zeby wyjac staba trzeba odkręcić łączniki, a zapewne trzeba bedzie go wyjac aby rozwiercic obejmy gum. Co do łapy to nie pamietam. Gumy kupowałem polecane przez autosklep - nie wiem jakiej marki. Ważne zeby miały mniejsza średnice niz drążek
    Ostatnio edytowane przez Marcin_M ; 30-08-2015 o 07:26

Podobne wątki

  1. Wymiana silnika 2.0 ts problem
    Utworzone przez ricardo8 w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 06-01-2014, 13:27
  2. Problem z przekładnią kierowniczą.Stuki
    Utworzone przez cin1 w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 27-06-2012, 09:19
  3. Gdzie zregenerować przekładnie kierowniczą AR 156
    Utworzone przez you w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 20-07-2011, 16:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory