Co myślicie o wozie? ile może być realnie warty? na co patrzeć przy "oględzinach"?
http://otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-...-ID6y9zL3.html
Co myślicie o wozie? ile może być realnie warty? na co patrzeć przy "oględzinach"?
http://otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-...-ID6y9zL3.html
Kolego, tematów o zakupie 166 jest bardzo dużo, poszukaj. Ten konkretny egzemplarz wygląda zacnie, zwłaszcza pod maską, ma ramki więc spróbuj dowiedzieć się czy to ktoś od nas sprzedaje z klubu. Biednie wyposażona ale to nie problem bo w 166 wszystko możesz dołożyć, widzę jakiś patent z radiem pod kierownicą co by zasiliło to co w bagażniku
Zwróć uwagę na zawieszenie, czy tylne koła stoją pionowo czy nie tak / \, czy na kierownicy nie czuć przedniego zawieszenia, czy nie ma parchów nad nakładkami na progi, tłumik czy jest niepordzewiały, sprawdź wszystkie elektryczne pierdoły typu szyby czy lusterka. Na zdjęciach wygląda bardzo dobrze, az za bardzo![]()
Auto wygląda na bardzo dopieszczone. Pod maską czyściutko, felgi pewnie po regeneracji.
Tylko ten patent z radiem pod deską...mnie by wkurzało. No i silnik TB, ja bym się trochę bał serwisu tego.
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
no i auto sprzedanezałamka bo ciężko coś znaleźć
z tego co widziałem Kubicze chyba jakąś 166 ma ale po lifcie.
jednak ogłoszenie aktualne, w przyszłym tyg jadę oglądać, jak ktoś ma jakieś spostrzeżenia to słucham
tak samo jak ktoś zna jakąś fajną 156 albo 166 z silnikiem min. 2l
http://www.forum.alfaholicy.org/sprz...blow_off_.html
Tu masz namiar na użytkownika. Zawsze można zasiegnąc opini na forum o Panu sprzedającym
Tu masz drugą turbo. Jeden z forumowiczów o dobrej renomie polecał. Także...
http://www.forum.alfaholicy.org/sprz...166_v6_tb.html
Tylko poczytaj o tych turbo benzynach. To bardziej egzotyczny silnik dla pasjonata mechanika z zapleczem i pieniędzmi. Każda 166 kosztuje w utrzymaniu wiecej niż zwykły klompakt. Tu masz turbo. Mniejsza dostępność do części, bardziej kapryśny i czuły silnik na niedomagania osprzetu. Trzeba się znać poprostu.
Najwygoniej chyba kupić wolnossącą v6 albo dizla jak Ci nie przeszkadza klekotanieWszytko jest na forum.
Ostatnio edytowane przez gonzo ; 26-09-2015 o 09:42
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva