Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: [147] Alfa Romeo 147 JTD pomoc przy zakupie

Użytkownik Embrion
    Auto
    Brak

Domyślnie [147] Alfa Romeo 147 JTD pomoc przy zakupie

Cześć wszystkim. Mam nadzieję, że nie było jeszcze takiego tematu ponieważ starałem się przeszukać całe forum, ale możliwe, że coś przeoczyłem za co z góry przepraszam. Jestem z Zielonej Góry, ale aktualnie mieszkam w Krakowie i najprawdopodobniej w tych okolicach będę chciał kupić auto. Potrzebuję samochodu, które nie będzie dużych rozmiarów ale będzie miało odpowiednio duży i mocny silnik po mieście nie będę dużo jezdził, więcej na trasie Kraków - Zielona Góra(430km). Oczywiście najbardziej przypadła mi do gustu Alfa Romeo 147. Jako, że zależy mi na ekonomii, niedużych kosztach tankowania, ale na odpowiedniej dynamice w trasie zastanawiam się nad 147 w dieslu. Najbardziej interesują mnie silniki 140 i 150km z racji na 6-biegową skrzynię i oczywiście moc I to jest to co podpowiada serce. Z drugiej strony bardzo dużo osób doradza mi Golfa IV TDI z racji na niskie zużycie paliwa i koszty utrzymania. Zależy mi na tym, aby wypowiedziały się osoby, które miały taką alfę i jak kształtowały się u was koszty utrzymania takiego samochodu? Czym Wy sugerowalibyście się mając do wyboru te dwa modele (a może zaproponowalibyście coś innego?) ? Na samochód chciałbym przeznaczyć 7-9k, w rezerwie miałbym jeszcze ok 2k na rozrząd, oleje itp i na jakieś inne ewentualne naprawy. Jak często zdarzały się u was awarie typu sprzęgło, dwumasa, turbo itp. - czyli, awarie, których ogólnie obawiam się przy zakupie nie tylko Alfy ale ogólnie diesla, ponieważ wcześniej jezdziłem głównie benzyną Focusem 1.4 i Omegą 2.0LPG? Alfa za te pieniądze jest z rocznika ok. 2004-5, a Golf 3-4 lata starszy. Przebiegi pewnie kręcone, ale podejrzewam, że średnio przeciętny Golf ma przejechane 1,5-2 razy więcej niż przeciętna alfa. Pomijam już oczywiście kwestie wyglądu, przeciętności i wyposażenia golfa.