Moi drodzy opiszę problem:
1. Poranne odpalenie wiąże się z nierówną pracą
2. Strzały w kolektor zwyle rano, ale czasami również w ciągu dnia
3. Generalnie do 2,5 - 3 tys. auto stoi nie jedzie (zachowanie jak stary td z turbodziurą)
4. Rozgrzanie silnika poprawia sytuację ale wciąz sie dusi na niskich obrotach
5. Szarpanie motorem w trakcie jazdy (stałej) - wygląda to jak podczas holowania - naciąg liny powoduje chwilowe "szarpnięcie", zatrzymanie...... Żeby uniknąć tego zjawiska trzeba ciągle "wachlować" pedałe gazu....
6. Auto jeżdzi na benz/gaz. - objawy te same i na tym i na tym z przewagą pozytywną na gaz. (lpg - V generacja - wtrys gazu ciekłego)
7. Przy dodaniu gazu dostaje na chwile zwieche na ulamek sekundy i dopiero zaczyna przyspieszac .. chociaz nie idze tak jak na 144 konie przystalo
8. No i czesto falowanie obrotow jak dojade do skrzyzowania
Podlaczyli mnie na poczatek do komputera i w ecu najpierw wykrylo blad na czujniku gmp i po przelaczeniu na gaz na sondzie lambda.
Dzisiaj wymienilme czujnik gmp .. najlepsze jest to ze po podjechaniu do goscia z komputerem i zresetowaniu ecu .. wciaz wykrywa blad na czujniku gmp .. czyli 140 zl poszelo sie walic na marne .. moze ktos chce kupic stary napewno sprawny czujnik ??
Czekam na jakies pomysly z Waszej strony
Kuba.