Daj spokój, drobny papierek. Zrobisz zapraweczkę i na razie starczy, jak wyjdzie coś poważniejszego to sobie pomalujesz cały element.
- - - Updated - - -
Swoją drogą drzwi masz za bardzo schowane i dlatego tak się dzieje
- - - Updated - - -
Zmień opony na letnie już czas![]()
Nie musisz malować całego elementu. Im wcześniej tym lepiej. Potem zastanów się nad zabezpieczeniem tego miejsca, fabryczne naklejki są niewystarczające. Ja zamierzam wykorzystać do tego plastidip.
Wysłane z mojego HTC One_M8 dual sim przy użyciu Tapatalka
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Nie byłbym tego taki pewien. Na tym forum plastidip ma kiepską opinię, ale na innych już dobrą.
Zresztą jego aplikacja jak i "demontaż" są tak proste, że moim zdaniem skuteczność ochronny tylnych błotników będzie w stosunku jakość/cena wystarczająca. Zakup nawet zamienników folii ochronnych jest drogi, a poza tym nie chronią wystarczająco.
W końcu w tym miesiącu zamierzam odstawić auto do lakiernika i wtedy zaczynam testowanie tej metody.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Plastidip nie jest odporny na "piaskowanie nadkoli", drobne ziarenka przebijaja cienka warstwe na zagieciach i narozach. Porterneon obawiam sie ze jak zrobisz zaprawki to za pol roku ruda wroci, lepiej zlec zrobienie tego lakiernikowi, jak ladnie scieniuje to nie bedzie nic widac.
Była: Alfa Romeo 159 Sportwagon 2.0 JTDM 16V Turismo 170KM - Alfa Rosso Jest: Avensis 2.0 CVT
Zawsze można położyć grubszą warstwę gumy. Sprawdzimy![]()
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10