Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: kilka estetycznych problemów

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Żory
    Auto
    Alfa Romeo GTV
    Postów
    12

    Domyślnie kilka estetycznych problemów

    Witam mam kolejny problem z którym wiedziałem że przyjdzie mi się zmierzyć ... Pragnę przywrócić oryginalny stan mojej Alfy Romeo GTV 2.0 Twin spark 1997 r. po tym jak poprzedni właściciel trochę tą kwestię zaniedbał . A więc w końcu przechodząc do części właściwej mógłby mi ktoś pomóc pokazując jak powinna wyglądać klapa bagażnika w oryginalnym pojeździe ? Mam na myśli napis "twin spark" widziałem , że w spider-ku oznaczano emblematem z prawej strony "2.0 Twin Spark" , widziałem podpisane Belle GTV "twin spark 16V" bądź z samym napisem "twin spark" oraz widziałem w internecie bez żadnych oznaczeń (tak jak mój egzemplarz) . Powinienem przykleić coś czy pozostawić w takim stanie ? Jeżeli przykleić to jak dokładnie to ma wyglądać ? "2.0 Twin spark" , "twin spark" czy "twin spark 16V" ? Byłbym wdzięczny za zdjęcie . Druga sprawa dużo ważniejsza dla mnie ... Poprzedni właściciel z niewiadomych dla mnie przyczyn wyrzucił całą zabudowę filtru powietrza i tutaj moje pytanie . Nie mam żadnej części z tej obudowy a sam filtr wygląda jak wyciągnięty z ciężarówki , potrzebuje rezonatora powietrza , obudowy filtra powietrza oraz sam filtr czy zakupić coś więcej ? Tutaj byłbym dozgonnie wdzięczny gdyby ktoś wysłał mi w miarę dokładne zdjęcia jak to powinno być zamontowane ponieważ mam tylko rurę poprowadzoną do samego filtra bez żadnej obudowy i jedynie bazuje jakąkolwiek wiedzę ze zdjęć które znalazłem w internecie i wywnioskowałem , że brakuje mi obudowy oraz rezonatora . Drugą opcją jest jakby ktoś w pobliżu mógł mi dokładnie pokazać taki silnik wraz z oryginalnym rozwiązaniem z chęcią bym podjechał i spojrzał jak to powinno wyglądać aby móc dokładnie odwzorować . Poszukuje również przycisku od podgrzewania tylniej szyby , ponieważ poprzedni właściciel zmienił mi na piękny czerwony przełącznik z poziomą kreską z jednej strony i kółeczkiem z drugiej i niestety podejrzewam że nikt takiego czegoś nie sprzeda bo jest to nieopłacalne a nie umiem znaleźć na okolicznych złomowiskach więc może ktoś z dalszych okolic zaoferowałby mi swoją pomoc ? Z góry dzięki za pomoc z niecierpliwością czekając przede wszystkim na jakieś informacje na temat tej obudowy filtra powietrza

  2. #2
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar NovemberYankee
    Dołączył
    06 2016
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Kia Soul 1.6
    Postów
    16

    Domyślnie

    Jeśli chodzi o napis, to z tego co się orientuję powinno to wyglądać w ten sposób: "2.0 T. SPARK" - ale szczerze to zostawiłbym klapę bez oznaczenia silnika, dużo lepiej to moim zdaniem wygląda

  3. #3
    Użytkownik Świeżak Avatar .Michał.
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo Gtv '02r. 2.0 TS
    Postów
    102

    Domyślnie

    Takich "gratów" warto szukać w rozbitkach na allegro. Sam wyrwałem tak parę części takich jak listwy spryskiwacza szyby, profile do uszczelek drzwiowych, etc. za które musiałbym pewnie grubo zabulić w Ricambi.

  4. #4
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Żory
    Auto
    Alfa Romeo GTV
    Postów
    12

    Domyślnie

    Michal znalazlem i kupilem za grosze juz naprawde sporo czesci jedynie tego guziczka nigdzie nie umiem znalezc zwiedzajac rowniez okoliczne zlomowiska . Bardziej mi zalezy aby sie dowiedziec jak powinna byc zainstalowana ta obudowa i czy potrzebne sa tylko te czesci ktore wyzej wymienilem oraz ta drobnostka jak powinno wygladac prawidlowe oznaczenie na klapie

  5. #5
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    Alfa 166 2.5V6 była; Alfa Gtv 2.0 TS 2001
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mlody96 Zobacz post
    Michal znalazlem i kupilem za grosze juz naprawde sporo czesci jedynie tego guziczka nigdzie nie umiem znalezc zwiedzajac rowniez okoliczne zlomowiska . Bardziej mi zalezy aby sie dowiedziec jak powinna byc zainstalowana ta obudowa i czy potrzebne sa tylko te czesci ktore wyzej wymienilem oraz ta drobnostka jak powinno wygladac prawidlowe oznaczenie na klapie
    Oznaczenia na klapie bagażnika winny wyglądać tak: http://otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-...tml#8f8a7ad01e

  6. #6
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Żory
    Auto
    Alfa Romeo GTV
    Postów
    12

    Domyślnie

    na pewno ? Bo to juz "phase 2" a ja jestem posiadaczem z "phase 1" ia na oto moto widziałem ogłoszenie z oznaczeniem "t.spark 16V" w autku z 1997r.
    Zaczynam dochodzic do wniosku , że to oznaczenie zrobię według własnych upodobań martwię się natomiast nadal tym jak powinien wyglądać zabudowany filtr powietrza , przywrócenie całej obudowy jest dla mnie priorytetem

  7. #7
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Spider 916, Brera 939, Peugeot 508
    Postów
    46

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mlody96 Zobacz post
    Witam mam kolejny problem z którym wiedziałem że przyjdzie mi się zmierzyć ... Pragnę przywrócić oryginalny stan mojej Alfy Romeo GTV 2.0 Twin spark 1997 r. po tym jak poprzedni właściciel trochę tą kwestię zaniedbał . A więc w końcu przechodząc do części właściwej mógłby mi ktoś pomóc pokazując jak powinna wyglądać klapa bagażnika w oryginalnym pojeździe ? Mam na myśli napis "twin spark" widziałem , że w spider-ku oznaczano emblematem z prawej strony "2.0 Twin Spark" , widziałem podpisane Belle GTV "twin spark 16V" bądź z samym napisem "twin spark" oraz widziałem w internecie bez żadnych oznaczeń (tak jak mój egzemplarz) . Powinienem przykleić coś czy pozostawić w takim stanie ? Jeżeli przykleić to jak dokładnie to ma wyglądać ? "2.0 Twin spark" , "twin spark" czy "twin spark 16V" ? Byłbym wdzięczny za zdjęcie . Druga sprawa dużo ważniejsza dla mnie ... Poprzedni właściciel z niewiadomych dla mnie przyczyn wyrzucił całą zabudowę filtru powietrza i tutaj moje pytanie . Nie mam żadnej części z tej obudowy a sam filtr wygląda jak wyciągnięty z ciężarówki , potrzebuje rezonatora powietrza , obudowy filtra powietrza oraz sam filtr czy zakupić coś więcej ? Tutaj byłbym dozgonnie wdzięczny gdyby ktoś wysłał mi w miarę dokładne zdjęcia jak to powinno być zamontowane ponieważ mam tylko rurę poprowadzoną do samego filtra bez żadnej obudowy i jedynie bazuje jakąkolwiek wiedzę ze zdjęć które znalazłem w internecie i wywnioskowałem , że brakuje mi obudowy oraz rezonatora . Drugą opcją jest jakby ktoś w pobliżu mógł mi dokładnie pokazać taki silnik wraz z oryginalnym rozwiązaniem z chęcią bym podjechał i spojrzał jak to powinno wyglądać aby móc dokładnie odwzorować . Poszukuje również przycisku od podgrzewania tylniej szyby , ponieważ poprzedni właściciel zmienił mi na piękny czerwony przełącznik z poziomą kreską z jednej strony i kółeczkiem z drugiej i niestety podejrzewam że nikt takiego czegoś nie sprzeda bo jest to nieopłacalne a nie umiem znaleźć na okolicznych złomowiskach więc może ktoś z dalszych okolic zaoferowałby mi swoją pomoc ? Z góry dzięki za pomoc z niecierpliwością czekając przede wszystkim na jakieś informacje na temat tej obudowy filtra powietrza
    Co prawda nie jestem z Żor a z Poznania, ale przechodząc do Twoich pytań.

    1. W Gtv/Spider napis po prawej stronie klapy bagażnika brzmiał "T.Spark 16V" w latach 1995-1998(ph1) oraz 2.0 T.Spark w latach 1998-2003 (ph2). Jeżeli szukasz dokładnych miejsc umiejscowienia tych "znaczków" to ich nie znajdziesz nigdzie, w sensie ile cm od prawej strony musi się napis kończyć i w jakiej wysokości od dołu klapy nad blendą, etc. Musisz to zrobić na wyczucie wspomagając się najlepiej materiałami promocyjnymi producenta (tymi zdjęciami z allegro się bym nie sugerował, bo wiadomo,że ze względu na wiek autka były już pewnie lakierowane, choć wiadomo, że zdarzają się wyjątki)...

    2. Części jest bardzo dużo, wystarczy odpalić allegro, olx czy niemieckiego ebaya i na pewno Ci odpowiedzą,że części mają takie jak chcesz (choć lepiej szukać ogłoszeń z autami przeznaczonymi do rozbiórki), sam znalazłem tak nawet oryginalne radia.

    3. Co do sprawy z filtrem i obudową, nie szukać u innych, tylko odpalić epera i masz wszytsko jak na tacy, łącznie z numerami części oryginalnych, ich zamienników, ilością śrub, etc.
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	emaps.jpg
Wyświetleń:	13
Rozmiar:	108.8 KB
ID:	205944,
    Części są tak skonstruowane, że jak je będziesz miał wszystkie to wystarczy,że je włożysz pod maskę i zaraz będziesz wiedział jak je przykręcić i gdzie.

  8. #8
    Użytkownik Świeżak Avatar AtMa
    Dołączył
    01 2016
    Auto
    159, Spider 916, Y10
    Postów
    80

    Domyślnie

    http://www.bozhdynsky.com/wp-content...zubehor-09.jpg

    Tu masz katalog ph1. Na kilku zdjęciach jest "T.Spark 16V".
    pzdr.

  9. #9
    Użytkownik Znawca Avatar kudlaty_bytom
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Alfa Romeo Gtv 2.0 TS
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    Mam Gtv z 96 roku. Zmierzę Ci odległości i napiszę jak ma być T.SPARK 16V przyklejone, bo u mnie chyba jest oryginalnie przyklejony jak na fotce powyżej, z katalogu.

    Wymajzlowane pismem klinowym na Pentagram Monster za pomocą Tapatalk

    verdebiancorosso

  10. #10
    Użytkownik Znawca Avatar kudlaty_bytom
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Alfa Romeo Gtv 2.0 TS
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    Nie ma jak zapomnieć [emoji14] ale w końcu pomierzyłem.
    Od dolnej krawędzi napis mam 62 mm, od prawej prawy koniec V jest oddalony o 47 mm, pomiędzy T.SPARK a 16V są 23 mm od końcówek K do noska 1.
    Bardziej szczegółowo chyba już się nie da :-P

    Wymajzlowane pismem klinowym na Pentagram Monster za pomocą Tapatalk

    verdebiancorosso

Podobne wątki

  1. [159] B&M - kilka problemów
    Utworzone przez kozi_Lukasz w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 30-03-2016, 13:27
  2. [159] Kilka problemów
    Utworzone przez artur_g w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 08-03-2016, 01:03
  3. Kilka pytań, kilka problemów.
    Utworzone przez redek83 w dziale GT
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-11-2013, 14:18
  4. Kilka problemów i Kilka Pytań ALFA 147 1.6 TS
    Utworzone przez michasecp w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 19-02-2012, 20:48
  5. Kilka drobnych pytań "estetycznych"
    Utworzone przez Izane w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 15-04-2010, 11:16

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory