Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Regeneracja zacisków

  1. #1
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    GT 1.9JTD
    Postów
    228

    Domyślnie Regeneracja zacisków

    Hej.

    Zwracam się z zapytaniem czy były by osoby zainteresowane regeneracją zacisków hamulcowych. Czyli czyszczenie ( piaskowanie, szkiełkowanie) malowanie, wymiana zużytych elementów?

    Chciałbym podjąć taką działalność i dowiedzieć się jakie było by zainteresowanie.

  2. #2
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    Jest trochę firm robiących takie rzeczy. Musiałbyś być konkurencyjny albo cenowo, albo jakoś inaczej?

    Wysłane z mojego SM-T710 przy użyciu Tapatalka

  3. #3
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    90% ludzi na forum którzy to robią to robią samemu. Nie ma w tym żadnej filozofii dlatego nie sądzę aby był popyt na to usługowo. Może się mylę ale na forum to na tym biznesu nie zrobisz. Tak jak poprzednik pisał. Ewentualnie gdyby cena była WOW i część by doszła do wniosku że za tą "stówkę" brudzić mu się nie chce.

  4. #4
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    GT 1.9JTD
    Postów
    228

    Domyślnie

    Z tego co przegladalem forum to wiekszość obczyszci tyle o ile szczotka pomaluje hameraidem i tyle.

    Wysłane z mojego ZTE Grand S II LTE przy użyciu Tapatalka

  5. #5
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Nie przesadzaj z tym hammeritem. Masz spraye gotowe do tego. Sam robiąc swoje kilka razy (w kilku autach) to się jakoś z tym nie pieściłem z detalami (choć pryśnięte z pistoletu).
    Ale wiesz dlaczego tak się to zazwyczaj robi? Ponieważ to są zaciski które po paru dniach są już całe uyebane i nikt w życiu tej Twojej profesjonalnej roboty nie dostrzeże. Wiem coś o tym bo od lat mam lakierowane brembo (i grabki na tyle) i pomimo dość pedantycznej dbałości o ich czystość to i tak "liczy się front" bo nigdzie dalej nie sięgniesz i nie jesteś w stanie tego utrzymać w stanie "błysk". A po tylu latach to widzę że nawet lakierowanie tyłu nie ma sensu (brembo) bo nigdy tam nie czyścisz i jak ostatnio na przeglądzie patrzyłem to nawet jakby było w ciapki to bym już nie zauważył. Więc po paru dniach Twoja profesjonalna robota i kupa kasy zmiesza się z błotem. Dlatego rewelacji tu nie wróżę. Potencjalni klienci to tylko dwie wąskie grupy. Pierwsza to pedanci do tego stopnia że po każdej wycieczce pastują opony z każdej strony i na dobranoc zaciski czyszczą szczoteczką (i to na podnośniku). Oraz Ci którym się totalnie nie chce tego zrobić samemu (bo będziesz miał tanio) albo go stać

    To jest tyko moje zdanie choć w zasadzie podparte wiedzą z forum. Ponieważ usługi takie jak potencjalnie Twoje robi każdy lakiernik i co drugi mechanik. A jakoś nie słyszałem żeby ktoś dawał za zrobienie tego kasę

  6. #6
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    GT 1.9JTD
    Postów
    228

    Domyślnie

    Dobrze ale tu nie chodzi o samo malowanie.. Dość czesto stare zaciski zaczynaja sie blokować, klocki nierówno brac, i recznie ciezko jest je wyczyścić aby przywrócić pełną sprawność. Nie każdy ma predyspozycje do mechaniki a poza tym dość niewygodnie jest to robić np w mieście pod blokiem. Dotego rzadko bardzo sie spotyka żeby mechanik "wypiaskował" mi zaciski, co najwyżej na szlifierce pneumatycznej przetarł. No ale dzięki za uwagi.

    Wysłane z mojego ZTE Grand S II LTE przy użyciu Tapatalka

  7. #7
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Teoretycznie tak. Praktycznie to tak jak pisałem 90% robi to samemu. Jak w każdym biznesie kluczem jest cena. Poza tym na forum biznesu nie zrobisz bo ludzie tu sie rejestrują żeby pomagać i znaleźć pomoc.

  8. #8
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,465

    Domyślnie

    A ja bym czasem korzystał, bo wiem jakie figle potrafi niby sprawny i czyszczony zacisk zdziałać. Ale co do komercyjnego sensu : i tak żeby wysłać , to trzeba zdjąć te zaciski, a później założyć i odpowietrzyć. To eliminuje tych którzy w ogóle nie chcą się ubrudzić.

  9. #9
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Przekładkę zawsze może zrobić mechanik. To tak jak z rozrusznikami/alternatorami - kupujesz po kilka sztuk, naprawiasz i później masz gotowce na podmianę, czyli klient przysyła swój a Ty wysyłasz mu inny gotowy za kaucją oczywiście, jeśli jego nie jest rozsypany w drobny mak to zwracasz kaucję, regenerujesz jego i masz na półce dla kolejnego klienta. IMO poszedł bym bardziej w kierunku tych części, to już elektryka z którą większość ludzi nie ma do czynienia, ostatnio sam uczyłem chłopców z jednej z bardziej znanych firm i udowadniałem im że mnie w ciula robią i się nie znają.

Podobne wątki

  1. Regeneracja zacisków hamulcowych tył.
    Utworzone przez kubarecz w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 28-12-2014, 23:24
  2. [147] Regeneracja zacisków tył
    Utworzone przez koniu031 w dziale 147
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 12-05-2012, 22:01
  3. Regeneracja zacisków
    Utworzone przez jacho w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 31-01-2010, 11:21

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory