Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Różnica w turbinach 1.9 JTDm

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Tomekkk
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    159 SW 1,9JTDm Q-Tronic
    Postów
    395

    Domyślnie Różnica w turbinach 1.9 JTDm

    Cześć,

    Na wstępie przepraszam za zakładanie nowego tematu, ale szukałem intensywnie i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. A mianowicie czy wszystkie 159 1.9JTDm miały taką samą turbinę niezależnie czy było to 8V czy 16V, manual czy Qtronic? Wiem, że we wszystkich siedzi Garrett 1749V, ale czy na pewno nie różnią się wnętrznościami?

    Pytam, ponieważ w marcu oddałem swoją turbinę do regeneracji w Turbo-Rentgen w Pruszkowie. Pan robiący turbo po rozebraniu stwierdził, że w moim turbo jest mniejsze koło kompresji od wersji 120KM i pytał mnie czy roztoczyć obudowę pod większe koło od wersji 150KM (wirniki wg niego są takie same). Wtedy trochę mnie zaskoczył swoim pytaniem, ale nie chciałem żadnych przeróbek, więc zaleciłem regenerację zgodnie ze stanem faktycznym. Teraz temat wraca, ponieważ będę reklamował swoją turbinę - zaczęła gwizdać tak jak przed regeneracją i znowu wróciło pytanie czy nie założyć większego koła kompresji.

    Czy w związku z tym wie ktoś z Was czy nie było żadnych różnic w wielkości kół kompresji w poszczególnych wersjach? Może w zestawieniu z Qtroniciem były montowane inne turbiny? A może jednak pan robiący turbiny nie ma racji i wszystkie są takie same, a jego katalogi kłamią?

    Dla większego obrazu moja turbina ma nr 761899-0003.

    Nie ukrywam, że trochę mnie nurtuje te pytanie i liczę na Wasze odpowiedzi
    Ostatnio edytowane przez Tomekkk ; 14-09-2016 o 18:11

  2. #2
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2015
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Grigio Vesuvio 159 SW 1.9 JTDm 8V 2007 r.
    Postów
    235

    Domyślnie Różnica w turbinach 1.9 JTDm

    Do 8V i 16V są napewno inne turbiny. Można sprawdzić po numerach na stronie Garret. Przerabialem temat z kimś tutaj na forum, do 8V Garret sprzedaje na przykład fabrycznie regenerowane, do 16V nie.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    Ostatnio edytowane przez Radziundzio ; 14-09-2016 o 18:30

  3. #3
    Użytkownik Znawca Avatar anAlfaBeta
    Dołączył
    08 2015
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Giulia Veloce
    Postów
    1,960

    Domyślnie

    Tu masz o turbinach w 8V (120KM) i 16V (150KM).

    http://www.forum.alfaholicy.org/159_...ml#post1850350
    Giulia Veloce Misano Blue 2.0 TB
    159 Sportwagon Q-Tronic '06 Nero Oceano była

Podobne wątki

  1. [159] Różnica przepływomierzy 2,4 JTD
    Utworzone przez Smori91 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 16-02-2015, 17:02
  2. [145] Różnica piast ?
    Utworzone przez Kuba5093 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-11-2014, 20:44
  3. Różnica wal korbowy TS a JTS
    Utworzone przez czarny 156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 24-10-2013, 08:16
  4. [147 FL JTDm] Różnica w położeniu kół.
    Utworzone przez bodzio9002 w dziale 147
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 25-02-2013, 07:43
  5. Różnica w lusterkach
    Utworzone przez Majes w dziale 166
    Odpowiedzi: 54
    Ostatni post / autor: 03-02-2013, 22:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory