Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 49

Temat: Rdza w komorze silnika

  1. #1
    Użytkownik Świeżak Avatar fala
    Dołączył
    06 2016
    Mieszka w
    Koszalin
    Auto
    Gulietta 1,4 tb
    Postów
    174

    Domyślnie Rdza w komorze silnika

    Witam, niedawno kupiłem Guliettę z 2012r.. Niepokoją mnie ogniska rdzy w komorze silnika. Wcześniej jeździłem audi i tam z czymś takim się nie spotkałem. Koledzy z pracy od razu mnie pocieszyli, że na pewno alfa stała przez miesiąc zanużona przodem w jeziorze. Ogólnie samochód bardzo mi się podoba, tylko czy ta rdza to nie jest jakiś sygnał, że producent nie przyłożył się do właściwego zabezpieczenia przed korozją pozostałych elementów?

  2. #2
    Użytkownik Świeżak Avatar fala
    Dołączył
    06 2016
    Mieszka w
    Koszalin
    Auto
    Gulietta 1,4 tb
    Postów
    174

    Domyślnie

    Cytat Napisał fala Zobacz post
    Witam, niedawno kupiłem Guliettę z 2012r.. Niepokoją mnie ogniska rdzy w komorze silnika. Wcześniej jeździłem audi i tam z czymś takim się nie spotkałem. Koledzy z pracy od razu mnie pocieszyli, że na pewno alfa stała przez miesiąc zanużona przodem w jeziorze. Ogólnie samochód bardzo mi się podoba, tylko czy ta rdza to nie jest jakiś sygnał, że producent nie przyłożył się do właściwego zabezpieczenia przed korozją pozostałych elementów?
    Napisałem dwa razy to samo, nie wiem jak skasować dublujący się temat?

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mks
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Koszalin
    Auto
    Giulia Veloce '24
    Postów
    406

    Domyślnie

    O, kolega z koszalina jaki masz kolor budy ? dużo tej rdzy ? czy ta rdza jest na blachach w komorze, czy na elementach w niej mocowanych lub śrubach itp ? Ja mam 2011 i rdzy nie ma.

  4. #4
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    Cytat Napisał fala Zobacz post
    Witam, niedawno kupiłem Guliettę z 2012r.. Niepokoją mnie ogniska rdzy w komorze silnika. Wcześniej jeździłem audi i tam z czymś takim się nie spotkałem. Koledzy z pracy od razu mnie pocieszyli, że na pewno alfa stała przez miesiąc zanużona przodem w jeziorze. Ogólnie samochód bardzo mi się podoba, tylko czy ta rdza to nie jest jakiś sygnał, że producent nie przyłożył się do właściwego zabezpieczenia przed korozją pozostałych elementów?
    Przede wszystkim wyślij zdjęcia aby było wiadomo o czym rozmowa bo na razie wiemy tyle co nic . W mojej 2010 (w dodatku białej) śladów rdzy nie ma żadnych więc standart to nie jest i raczej może świadczyć że auto jest po przejsciach , no i nie koniecznie od razu było topione , może po prostu ktoś przy jakiejś naprawie spaprał robotę

  5. #5
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,341

    Domyślnie

    wosk na łączeniach pewnie

  6. #6
    Użytkownik Świeżak Avatar fala
    Dołączył
    06 2016
    Mieszka w
    Koszalin
    Auto
    Gulietta 1,4 tb
    Postów
    174

    Domyślnie

    Cytat Napisał dziadzia82 Zobacz post
    wosk na łączeniach pewnie
    Rzeczywiście na łączeniach jest coś co wziąłem za rdzę. Twierdzisz, że to może być wosk... Jeżeli jest tak jak mówisz to jestem głupszy niż myślałem . Jutro to sprawdzę bo teraz jest już ciemno . Mocno zardzewiała jest taka metalowa rura idąca gdzieś w okolice turbo. Zauważyłem, że luźna jest plastikowa osłona silnika, próbuję dokręcić śrubkę mocującą a tu lipa wygląda, że rdza zeżarła gwint. Rdzewieją główki śrub itp. Autko sam sprowadziłem w zeszłym tygodniu z Niemiec, nic na razie przy nim nie robiłem. Wszystkie szyby fabryczne, pomiar wykazał, że dwa elementy były malowane (okolice wlewu paliwa i tylny zderzak) reszta wygląda na fabrykę.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał mks Zobacz post
    O, kolega z koszalina jaki masz kolor budy ? dużo tej rdzy ? czy ta rdza jest na blachach w komorze, czy na elementach w niej mocowanych lub śrubach itp ? Ja mam 2011 i rdzy nie ma.
    Buda czarna, mam charakterystyczny nr rej. - 7654 . Ktoś mi napisał, że to wcale nie musi być rdza tylko jakiś wosk na łączeniach blach w komorze silnika . Jutro przyjrzę się temu bliżej. W audi był ocynk i zero rdzy czy wosków. Z alfą dopiero zaczynam przygodę. Dasz kiedyś posiedzieć w Quadrifoglio?

    - - - Updated - - -
    Ostatnio edytowane przez fala ; 15-10-2016 o 19:12

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mks
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Koszalin
    Auto
    Giulia Veloce '24
    Postów
    406

    Domyślnie

    Cytat Napisał fala Zobacz post


    Buda czarna, mam charakterystyczny nr rej. - 7654 . Ktoś mi napisał, że to wcale nie musi być rdza tylko jakiś wosk na łączeniach blach w komorze silnika . Jutro przyjrzę się temu bliżej. W audi był ocynk i zero rdzy czy wosków. Z alfą dopiero zaczynam przygodę. Dasz kiedyś posiedzieć w Quadrifoglio?

    - - - Updated - - -
    czarny pastelowy czy jak mój tzn nero etna ? Można się kiedyś spiknąć na sesję w słoneczny dzień jakiś z umytymi furami

    Alfa też jest ocynkowana i nie rdzewieje śrubki mogą Ci rdzewieć jak np auto bardzo długo stało na placu nie ruszane. Plastikowa osłona silnika - ta od góry ? a ona wogóle ma jakieś śrubki ? w QV jest poprostu na wcisk zakładana.

  8. #8
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    RZ
    Auto
    Stelvio 2018 Sport TI
    Postów
    3,567

    Domyślnie

    Wystarczy, że ktoś raz, dwa umył komorę silnika mocnym detergentem i nie spłukał porządnie a następnie nie osuszył i są kwiatki. Zrób foty to się oceni czy to rdza czy nie - nikt szklanej kuli nie ma . A na marginesie brak rdzy w audi to też nie do końca tak jest - to że jej nie widzisz, to nie znaczy że jej nie ma.

  9. #9
    Użytkownik Świeżak Avatar fala
    Dołączył
    06 2016
    Mieszka w
    Koszalin
    Auto
    Gulietta 1,4 tb
    Postów
    174

    Domyślnie

    czarny pastelowy czy jak mój tzn nero etna ?

    Nie wiem, który to rodzaj czerni, ale jak stanę przy Twoim to pewnie się dowiem
    . Ja parkuję na wenedów, a w jakich rejonach można spotkać Twoją Gulittę?

  10. #10
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Pitero
    Dołączył
    12 2015
    Mieszka w
    Ruda Śląska
    Auto
    Giulietta Sprint
    Postów
    672

    Domyślnie

    Cytat Napisał fala Zobacz post
    czarny pastelowy czy jak mój tzn nero etna ?

    Nie wiem, który to rodzaj czerni, ale jak stanę przy Twoim to pewnie się dowiem
    . Ja parkuję na wenedów, a w jakich rejonach można spotkać Twoją Gulittę?
    Naklejka z nazwa koloru jest od spodu maski..
    Made in Italy, perfected in my garage. Giulietta Sprint Speciale

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Rdza w komorze silnika
    Utworzone przez fala w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 15-10-2016, 08:09
  2. Przewody w komorze silnika 3.0 V6
    Utworzone przez sebusek2 w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 19-08-2015, 19:33
  3. [GTV] Przekaźniki w komorze silnika
    Utworzone przez Futrzak w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 22-11-2014, 14:11
  4. Pozar w komorze silnika
    Utworzone przez XARD w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 30-01-2012, 15:15
  5. [147] - Plus po stacyjce w komorze silnika...
    Utworzone przez lukasz166 w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 13-05-2011, 05:42

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory