Miałem problem ze zmianą biegów:
1 dosyć ciężko wchodziła
wrzucając 2 czuć było jakby przeskakiwały ząbki ?
Na początek za radą Forum wymieiłem olej w skrzyni na oryginalny
Teraz jest tak:
1 wchodzi lżej ale nie bez oporów, na 2 też lepiej, ale nie idealnie, im wolniej jadę tym lepiej
3 przy wolniejszej zmianie zgrzyta, a przy szybszej czuć tylko zazębianie.
Tak jakby sprzęgło nie rozłączało do końca?
4,5 i 6 raczej OK.
Jak na postoju (przy pracującym silniku) wcisnę sprzęgło i wrzuce 1 czy inny bieg to potem wszystkie biegi wchodzą lekko i idealnie. Jak potem puszcze sprzęgło i znów wcisne żeby wrzucić bieg - czuję przeskakiwanie zębatek tak jak za pierwszym razem
Podczas jazdy problemy z biegami wystepuja tylko przy zmianie z niższego na wyższy bieg. Przy redukcji wszystkie biegi wchodzą lekko - nawet 3 z 4 albo z 5
Sprzęgło dosyć nisko łapie
Co to może być?
Naczytałem się o synchronizatorach i linkach i sprzęgle?
Byłem a ASO - mówią że sprzęgło się kończy - koszt wymiany dosyć spory, dlatego chciałbym poznać Wasze opinie.
I jeszcze jedno... Jak na postoju puszczam sprzęgło przy pracującym silniku, bez wrzucania biegu, słyszę jakieś dźwięki, jakby szelest, przytarcie czy cos w tym stylu. Może słychac jak sprzęgło załapuje?