Witam.
moje pytanie dotyczy ciśnienia doładowania. Problem przedstawia filmik
https://youtu.be/5xEvgFqiPgU
proszę o info czy jest to oznaka uszkodzonego zaworu sterowania turbiną, czy czujnika ciśnienia doładowania (map sensor)???
pozdrawiam
Witam.
moje pytanie dotyczy ciśnienia doładowania. Problem przedstawia filmik
https://youtu.be/5xEvgFqiPgU
proszę o info czy jest to oznaka uszkodzonego zaworu sterowania turbiną, czy czujnika ciśnienia doładowania (map sensor)???
pozdrawiam
Latwo i tanio mozna sprawdzic czujnik cisnienia. Wystarczy poszukac uzywany na allegro za 10-15 zl i podmienic.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Ja tak zrobilem w zeszlym roku i do teraz dziala wszystko ok
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Czy coś niepokojącego dzieje się z autem czy tylko szukasz sobie na siłę awarii?Ten odczyt to przygazówka na jałowym czy jazda? Czy podczas jazdy z gazem w podłodze auto trzyma ciśnienia, nie ma skoków, nie przeładowuje?
To akurat było na jalowym ale w czasie jazdy jest to samo. W czasie jazdy jest efekt nitro, mianowicie Przy przyspieszaniu z delikatnym wciskaniem gazu cisnienie na wskazniku jest w okolicach 1,5-1,6 bara nagle jest kop w plecy, a cisnienie spada w okolice 1bara
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Artur - zerknij tu
http://www.forum.alfaholicy.org/159_...m__turbo_.html
Też tak mam, jak wcisniesz delikatnie to wskazowka spada, czuć kopa i idzie do góry. Co prawda nie spada kosmicznie w dół ale coś tam spada. Przy bucie w podłodze na 3 i 4 biegu wskazowka się trzyma, spadnie może trochę ale dalikatnie i idzie do góry. Turbo miałem ostatnio rozbierane do czyszczenia geometrii i wszystko z nim jest ok, więc jak masz to samo to wydaje mi się że to normalne działanie.
Wesela, przyjęcia, bankiety, zabawy taneczne - oprawa muzyczna lubuskie, dolnośląskie - www.bluebinders.pl // www.facebook.com/bluebinders/
EGR jest ? Przewody od overboost szczelne ? u mnie ostatnio wariowało ciśnienie bo jeden przewód puszczał na złączce, dałem opaskę na to i jest git
Dzieki za info, przycinajace się lipatki od zmiennej geometrii odrzucam, turbo po pelnej regeneracji. Zerkne na te wezyki może rzeczywiscie one cos tam puszczaja.
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Sporo Alf tak ma. I wcale to nie są przyciągające się kierownice w turbo jak niektórzy piszą. Walczyłem z takim przypadkiem i nie udało mi się ustalić w czym tkwi problem, a sprawdzone było wszystko.