Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: Jakie narzędzia do wymiany klocków tylnych?

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    166 2.4 JTD 2001 distinctive + "wirus"
    Postów
    88

    Question Jakie narzędzia do wymiany klocków tylnych?

    Siemacie!

    Potrzebuję krótkiej wskazówki, jakie narzędzia są niezbędne do wymiany klocków z tyłu. :)

    Sam proces wymiany odnalazłem na forum, poza tym robiłem to już parę razy, ale nie pamiętam wszystkich wykorzystanych kluczy. Sprawa o tyle nietypowa, że gdybym robił to w swoim rodzinnym garażu, to byłoby bez żadnego problemu, gdyż tam mam pełne wyposażenie. Jednakowoż muszę zabrać się za to w mieście przed blokiem na chodniku - stąd wiedza ta byłaby niezwykle przydatna, zanim to porozbieram.

    Będę wdzięczny za wskazówkę.

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gcredhot18
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Swieradow-Zdroj/Wrocław Poland
    Auto
    Była 159 SW 1.9 JTDm 2006r. Jest XF 2017. 241KM
    Postów
    910

    Domyślnie

    Klucze plaskie 13 i 15, klucz do kól,srubokręt.

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    166 2.4 JTD 2001 distinctive + "wirus"
    Postów
    88

    Thumbs up

    Cytat Napisał gcredhot18 Zobacz post
    Klucze plaskie 13 i 15, klucz do kól,srubokręt.

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

    No i o take informacje mnie chodziło! ))

    Dzięki serdeczne. Pozdrowienia załączam!

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Kup sobie zestaw do wciskania i wkręcania tłoczka z tyłu - nie ma co się męczyć
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.0 TB byla Alfa romeo 166 FL 2.4 JTD jest
    Postów
    818

    Domyślnie

    Cytat Napisał jaboleq Zobacz post
    Kup sobie zestaw do wciskania i wkręcania tłoczka z tyłu
    Przede wszystkim kup taki zestaw
    Jeśli pomogłem - kliknij na gwiazdkę.


  6. #6
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    ścisk stolarski + klucz do tarcz od flexa + klucz 13mm oczkowy. Ja tma wymienialem pare razy bez zadnych zestawów. Tłoczek sciskasz sciskiem stolarskim i wkrecasz luczem do flexa... Cale zycie na patencie
    [C

  7. #7
    Użytkownik Fachowiec Avatar KaaC
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Gostyń/Leszno/Rawicz
    Auto
    AR 166 2.4M-Jet 06r
    Postów
    2,435

    Domyślnie

    Ja również zmieniałem bez zestawów, teraz mając zestaw nie wyobrażam sobie robić tak jak wcześniej z kombinacjami

    Polecam kupić ten zestaw i robić to tak jak robić się powinno


    Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.

    Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
    Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
    Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
    Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
    Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?

    Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
    Zrobić kompleksową diagnostykę ?
    Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
    Załatwimy nawet programowo !

    Zapraszam na nasz warsztat.

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gcredhot18
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Swieradow-Zdroj/Wrocław Poland
    Auto
    Była 159 SW 1.9 JTDm 2006r. Jest XF 2017. 241KM
    Postów
    910

    Domyślnie

    Ja rowniez pierwszy raz sciskiem stolarskim.namordowalem sie i naklnąlem a wyatarczylo odkrecic odpowietrznik w zacisku i tloczek jak w maslo wszedl.uniwersalny kluczyk i cos zeby docisnac(akurat scisk stolarski tu sie dobrze sprawdza)

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

  9. #9
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,453

    Domyślnie

    Cytat Napisał KaaC Zobacz post
    Ja również zmieniałem bez zestawów, teraz mając zestaw nie wyobrażam sobie robić tak jak wcześniej z kombinacjami

    Polecam kupić ten zestaw i robić to tak jak robić się powinno
    To jedno z najlepszych narzędzi chyba, się naczytałem o upierdliwości wkręcania tłoczka tył, czy oporze przy przednich - a tu kilka ruchów i nawet taki laik warsztatowy jak ja sobie hamulce pozmienia.

  10. #10
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    166 2.4 JTD 2001 distinctive + "wirus"
    Postów
    88

    Domyślnie

    Dzięki za porady. Po zestaw do wyciskania to pojechałem, zanim gcredhot18 mi odpowiedział, gdyż takie było założenie. Zawsze chciałem mieć taki zestaw. Kosztował 38 złotych i uważam to za najlepsze narzędzie, bez żadnych ścisków stolarskich i innych partyzantek. Oczywiście szanuję mocno kreatywność i MacGyvera, niemniej zestaw do wyciskania powinien mieć każdy obok śrubokręta i kombinerek.

Podobne wątki

  1. Wymiana zawieszenie - jakie narzędzia
    Utworzone przez mmax88 w dziale 147
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 07-11-2013, 09:11
  2. [156] wymiana klocków z tyłu- jakie narzędzia
    Utworzone przez boorek w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 14-03-2012, 15:46
  3. Brak hamowania po wymianie tylnych tarczy i klocków
    Utworzone przez piter1984 w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 29-09-2011, 21:22
  4. [147] prośba o porady w sprawie wymiany tarcz i klocków
    Utworzone przez mrunia w dziale 147
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 14-08-2011, 18:39

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory