Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: pomocy wazne!!! 156 1.6 obroty 1500-2500

  1. #1
    cober
    Gość

    Domyślnie pomocy wazne!!! 156 1.6 obroty 1500-2500

    witam.
    panowie i panie potrzebuje jutro lub dzis naprawic moja alfe poniewaz w poniedzialek o 1:00 wyjezdzam na urlop.
    mieszkam kolo Łodzi i potrzebuje skontaktowac sie z kims kto ma pojecie o tym aucie.
    a teraz krotko o problemie.
    przekrecam kluczyk kode nie gasnie(pojawial sie juz ten problem wczesniej) lecz dzisiaj po kilku nerwowych i szybkicz przekreceniac kluczyka w stacyjce w koncu kode gasnie i odpalm alfe.po odpaleniu obroty w granicach 300 obr/min. dodaje gazu i jakos idzie zmieniam bieg i znowu 300 po czym gasnie.
    kolejne odpalenie a tu niespodzianka obroty skaczcza od 1500 do 2500 i tak bez przerwy.przy zmianie biegow to samo.
    nie wiem co sie stalo czy to nie komp moze adaptacja cos pomoze.
    ratujcie znacie jakiegos konkretnego goscia z okolic lodzi koniecznie 11 lipca br lub 12 lipca br( dzis I jutro)
    z gory dzieki

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Jak centralka immo to tylko ASO, więc czekasz do poniedziałku - tak to alfa się mści za zaniedbanie....
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    trochę sie nazbierało.
    - prawdopodobnie antenka immobilizera do wyczyszczenia lub zablokowanie immo na czas wyjazdu ( tylko gdzie to zrobic ?).
    - czyszczenie przepustnicy oraz adaptacja silnika krokowego lub wymiana silnika krokowego.
    - ten ostatni problem to wyjdzie na diagnostyce silnika krokowego.
    - szkoda, że nie mieszkasz bliżej Wrocławia, to tak ze 3 godziny roboty.
    - nie będe marudził o zaniedbaniu, bo jak na razie to masz poważny problem, powodzenia
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #4
    cober
    Gość

    Domyślnie

    do wymiany byl silnik krokowy -przeskakiwalo na slimaku o 1 zabek przez co przepustnica sie nie domykala i z tad ten problem

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    to mi sie podoba, problem a potem podane rozwiazanie.
    - a nie chowanie głowy w piasek.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

Podobne wątki

  1. Ciepły silnik obroty 1500/2000 Klekocze
    Utworzone przez kaszny w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 11-12-2015, 16:57
  2. Pomocy obroty w mojej 2,5 v6
    Utworzone przez ToySoldier0 w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 08-02-2014, 12:50
  3. [145] POMOCY nie równe obroty
    Utworzone przez mazi w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 22-12-2010, 00:54
  4. pomocy!!!obroty!!!!
    Utworzone przez tomek w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 02-08-2010, 22:35
  5. [164] 2.0TS nie wchodzi na obroty POMOCY!!!
    Utworzone przez albinek w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 30-05-2010, 08:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory