Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Nierówna praca silnika, opadający wskaźnik poziomu paliwa,rezerwa pojawia się i znika

Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Auto
    Alfa Romeo GT 2004 jtd

Domyślnie Nierówna praca silnika, opadający wskaźnik poziomu paliwa,rezerwa pojawia się i znika

Cześć,
    Mam problem z moją alfą gt 1.9 jtd rok 2004, przebieg ok 300 000 km. Jeżdżę nią od 3 lat, olej motul 5w40 - wymiana co ok 10 000km. Brak PDF tylko egr, czyszczony jakieś 1.5 roku temu.

Wracając z przeglądu autem szarpnęło, pojawiła się kontrolka motor system failure i przy dodawaniu gazu co jakiś czas odczuwalne było szarpnięcie. Problem pogłębił się po kilkunastu kilometrach w ten sposób ze podczas tego charakterystycznego szarpnięcia opadała wskazówka paliwa i zaświeciła się rezerwa, po czym po chwili gasła i wskazówka wracała do pierwotnego położenia, auto jechało dalej aż do kolejnego szarpnięcia.

Diagnostyka komputerowa wskazała awarie 3 wtryskiwacza, po wymianie problem znikł, ale po przejechaniu 20 km znowu się pojawił.
    Mechanik od nowa zaprogramował każdy wtryskiwacz, znowu przejechałem jakieś 15 km i ta sama sytuacja - nierówna praca na wolnych obrotach, przy dodawaniu gazu podczas jazdy co jakiś czas odczuwalne „zadławienie” i w tym czasie autem szarpnie, opada wskazówka poziomu paliwa zaświeca się rezerwa, a po chwili wszystko wraca do normy.

Wczoraj po przejechaniu kawałka trasy na postoju zauważyłem ze silnik pracuje nierówno, a wskazówka poziomu paliwa leży całkiem na „glebie” jak by nie było paliwa w zbiorniku. Dodam ze staram się nie jeździć na rezerwie. Problem jest irytujący, co radzicie?

Użytkownik Maniak resoraków Avatar www156
    Mieszka w
    KR
    Auto
    159 1,9 M-JET 16v

Domyślnie

Zobacz wtyczki wtryskiwaczy
    Byla 156 2,0 TS,
    była 156 2,4 20V
    była 156 1,9 16V
    jest 159 1,9 16V
    była giulietta 2,0 IMOLA
    jest giulia 2,0

Auto
    Alfa Romeo GT 1.9JTD

Domyślnie

Cytat Napisał www156 Zobacz post