
Napisał
Belfer27
Na 90% procent masz zużyte lub uszkodzone koło pasowe. Ja miałem podobny objaw 3000 km po jego zmianie. Pasek miał wibracje na wolnych obrotach, a po dodaniu gazu to się uspokajało. Efektem tego zerwało mi też nową rolkę prowadzącą (łożysko samo zostało) i spadł pasek. Mój zaufany mechanik był mocno zdziwiony, jak przywiozłem auto na lawecie, ale po oględzinach okazało się, że NOWE koło pasowe firmy Corteco (wedle wielu mechaników i sklepów, które nie mają prawie reklamacji na te produkty jest to dobra marka) rozleciało się dosłownie (dwumas się zerwał w środku) i robiło drgania zamiast wyważać układ paska klinowego. Po wymianie na oryginał (80 zł droższe przy cenie Corteco 320 zł) problem zniknął i na razie jest ok. W tej kwestii istotne bardzo jest dokładne dokręcenie śrub koła pasowego odpowiednim momentem obrotowym, bo w przeciwnym razie może dojść do takich właśnie dolegliwości.