Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Dokręcenie 3 śrubek lewarka biegów - Ja jestem ułomny czy to jest niewykonalne?

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar minciu
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    156 2.4JTD 2002r 150KM CF3
    Postów
    469

    Domyślnie Dokręcenie 3 śrubek lewarka biegów - Ja jestem ułomny czy to jest niewykonalne?

    Jak w temacie. Mam do dokręcenia 3 śrubki. Od góry nie da się ich dokręcić bo się kręcą bez żadnego efektu. Wyczytałem, że trzeba złapać je od dołu (z kanału) i kręcić dopiero od góry.. Poroniony pomysł ale OK... rozkręciłem wpierw metal nad układem wydechowym razem z aluminiowymi osłonkami. Cała skrzynia opadła w dół razem z ręcznym a do śrubek i tak się nie dostałem.. Jakoś udało mi się to z powrotem poskładać.. stwierdziłem że chyba za dużo wykręciłem? Więc rozwierciłem przed chwilą nity jedynie od tej aluminiowej osłonki, ściągnąłem ją i ku mojemu zdziwieniu ŚRUBEK DALEJ NIE WIDZĘ?! Jak się do nich dobrać?? Powiedzcie mi to jakoś łopatologicznie bo mnie zaraz coś trafi.. Za chwilę podjadę do ASO Fiata i spytam ile biorą za dokręcenie 3 śrubek.. może oni mają jakieś magiczne narzędzie którym przykręcą je w kilka chwil?

    A i jeszcze jedno, może trzeba jeszcze ściągnąć wydech? Ja mam oryginalny i kiepsko widzę walkę z 8 letnimi śrubami.. bez flexa nie mam z nimi szans.


    wymiękam już ... Włoska myśl techniczne dzisiaj mnie rozbroiła!
    Ostatnio edytowane przez Superjahu007 ; 08-09-2009 o 19:55 Powód: ort.
    DolnySlask - Boleslawiec. Zgorzelec. Jelenia Gora

    Chetnie Pomoge w zakresie:
    AlfaDiag FiatEcuScan MultiEcuScan - diagnostyka
    MPPS KWP2000 Galletto - zgrywanie map paliwa
    STAG KME - instalacje LPG

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,617

    Domyślnie

    Żeby dostać się do lewarka od dołu trzeba ściagac wydech
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #3
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar minciu
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    156 2.4JTD 2002r 150KM CF3
    Postów
    469

    Domyślnie

    w ASO już słyszałem... około 300zl Za dokręcenie 3 śrubek!!! Oni to chyba tak specjalnie zrobili?! Żeby zarabiać na serwisach?????? Nie wiem czy się śmiać czy płakać

    Przy okazji potwierdzam, ALFY SĄ STRASZNIE DROGIE w serwisowaniu!!
    Ostatnio edytowane przez minciu ; 08-09-2009 o 19:44
    DolnySlask - Boleslawiec. Zgorzelec. Jelenia Gora

    Chetnie Pomoge w zakresie:
    AlfaDiag FiatEcuScan MultiEcuScan - diagnostyka
    MPPS KWP2000 Galletto - zgrywanie map paliwa
    STAG KME - instalacje LPG

  4. #4
    VIECIO
    Gość

    Domyślnie

    hehe Ja wiedziałem , że ALFINKI są drogie w użytkowaniu i dlatego mało osób je ma

Podobne wątki

  1. Zestaw naprawczy lewarka biegów
    Utworzone przez Karmelitos w dziale GT
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 01-09-2014, 06:49
  2. Mocowanie lewarka skrzyni biegów
    Utworzone przez Sebcia90 w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 24-08-2012, 20:31
  3. [145] Demontaż lewarka zmiany biegów
    Utworzone przez GrabarzQV w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 27-05-2012, 00:02
  4. Średnica lewarka zmiany biegów
    Utworzone przez paweldante w dziale 156
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 19-01-2011, 13:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory