No i stalo sie
Trzeba odzalowac te 700 zl i wymienic dolne wahacze
Panowie prosze o wszelkie sugestie porady zdjecia itp jak najlatwiej taki wahacz wymienic
Co odkrecac, lewarowac i w jakiej kolejnosi ??
No i stalo sie
Trzeba odzalowac te 700 zl i wymienic dolne wahacze
Panowie prosze o wszelkie sugestie porady zdjecia itp jak najlatwiej taki wahacz wymienic
Co odkrecac, lewarowac i w jakiej kolejnosi ??
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard
A czy po takiej wymianie konieczne jest ustawianie zbieżności?
Dzieki chlopaki za rady
Ja ostatnio wymieniałem oba wahacze dolne.
O ile z ich demontażem nie było problemu (rozwulkanizowane tulejki, więc można je było obracać w każdą stronę), to z montażem był problem właśnie ze względu na te tulejki, które blokowały mi wahacz bym mógł go właściwie ułożyć, sporo pomogłem sobie drugim podnośnikiem dźwigając piastę do góry.
Przy wymianie wahaczy nie obejdziesz się bez kanału, albo podnośnika, którym dźwigniesz całe auto.
O tym by dokręcać tulejki już na max w momencie kiedy działa na wahacz siła jak podczas jazdy, czyli kiedy jest nacisk na sprężynę to mówić chyba nie trzeba
Pozdrawiam.
- Rafał
a jak bym wymienił pierw lewy wahacz a potem za jakiś miesiąc prawy to coś się stanie?
Nic się nie stanie. Nie ma obowiązku wymieniania obu wahaczy naraz. Podobnie jest z górnymi wahaczami, łącznikami stabilizatora itp. Wymieniasz ten, który jest zużyty, ale zazwyczaj oba kończą żywot jednakowo ze wskazaniem na prawą stronę (szybciej).
Inaczej jest w przypadku klocków hamulcowych czy tarcz - te należy wymieniać parami.
Pozdrawiam.
- Rafał
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard