Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: SILNIK - sami posłuchajcie!

  1. #1
    georgegw
    Gość

    Domyślnie SILNIK - sami posłuchajcie!

    http://www.youtube.com/watch?v=UsZFXL1fGiY

    Bardzo Proszę obejżeć film do konca. Tłoki ?? co począć , nowy silnik? jakie koszta? THX

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar RafcioL27
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Świdnik
    Auto
    AR 156 2.0 TS 2000r.SW + LPG
    Postów
    472

    Domyślnie

    mi to wygląda na uszkodzony hydropopychacz któregoś z zaworów, ciężko coś powiedzieć bo nie piszesz czy silnik stracił moc, czy długo nie gaśnie lampka od smarowania a dzwięk niejest za dobry, myślę że gdyby obróciło panewkę to silnik by sporo stracił na wydajności smarowania i kontrolka by szybko nie gasła, trzeba by zdjąć miskę olejową i sprawdzić panewki dla pewności, jeśli to panewka to koszty będą spore bo dojdzie koszt szlifu wału korbowego, jeśli to hydropopychacz to koszt niewielki ale do obu zabiegów dojdzie koszt wymiany rozrządu oczywiście, więc proponuję zacząć od sprawdzenia panewek nie trzeba zdejmować paska rozrządu żeby to stwierdzić

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Uszkodzony wariator. A silnik wymaga wymiany uszczelniaczy zaworowych i pierścieni - stąd kopcenie
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  4. #4
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Uszkodzony wariator.
    Dokładnie, jak jest zacięty.

    U mnie podobny był dźwięk też po wymianie wałka zanim olej nabrał ciśnienia i wypełnił wszystko - myślałem, że popychacze do wymiany.
    Ostatnio edytowane przez MarcinTM ; 11-10-2009 o 09:04

  5. #5
    georgegw
    Gość

    Domyślnie

    Witam .Dzieki za odpowiedzi. Odrazu zaznacze że wariator byl wymieniany jakiś miesiąc temu ,więc ta opcja odpada. Znajomy,znajomego ;] "mechanik amator" obsłuchiwał troche silnik i stwierdził ,ze hałas dobieg z dolnej części silnika .
    Silnik nie stracił na mocy , trochę tylko jakby szarpie lekko z 1 na 2.
    Jak pozbyć się tego klekotu starego ciągnika!?
    JAkies konkretne cenniki.Porady.
    THX

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Rozumiem że wariator był zmieniony z rozrządem i wymieniony olej?
    Jak klekoce od dołu to już więcej nie odpalaj tego silnika tylko zaciągnij auto do warsztatu - to wytarta panewka
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 24-03-2013, 21:57
  2. Dziwne odgłosy z silnika (posłuchajcie)
    Utworzone przez mucha1 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 03-11-2010, 16:00
  3. posłuchajcie jak pracuje
    Utworzone przez FacesOfDeath w dziale 156
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 09-11-2009, 16:55
  4. [145] Posłuchajcie mojego silnika
    Utworzone przez monter w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 30-12-2007, 00:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory