Witam
Czy zawieszenie z Alfy Romeo 147 GTA podejdzie do 156 2.0 TS...?
Czy duza bedzie rzezba zeby cos takiego zalozyc..?
Witam
Czy zawieszenie z Alfy Romeo 147 GTA podejdzie do 156 2.0 TS...?
Czy duza bedzie rzezba zeby cos takiego zalozyc..?
Co rozumiesz poprzez słowo "zawieszenie", za prowadzenie GTA odpowiada pare spraw, pierwsza to inne sanie przedniego zawieszenia [usztywnione w okolicach mocowan wahaczy dolnych] i dodatkowa płyta spinająca je z podłogą auta, sięga az pod fotel kierowcy i pasazera, zabieg zrobiony w celu poprawy sztywności, druga sprawa to inna zwrotnica i nie chodzi tylko o zmiane rozstawu mocowań pod zacisk hamulcowy ale inne dlugosci i kąty ramienia zwrotnicy, do tego inne końcówki kierownicze, inne drążki, inna maglownica, inny stabilizator, do tego oczywiscie krotsze/twardsze/o innej charakterystyce pracy sprezyny i odpowiednio do nich dobrane amortyzatory.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Chodzi mi konkretnie o stabilizatory poprzeczne: przedni i tylni oraz o amortyzatory ze sprezynami...
GTA jest znacznie cięższa od pozostałych wersji silnikowych, więc przekładanie amortyzatorów ze sprężynami mija się z celem. Lepiej założyć całe zawieszenie gwintowane dedykowane do danej jednostki napędowej - przynajmniej jest gwarancja, że będzie do właściwie jeździć, a poza tym pasuje bez problemów.
Pozdrawiam.
- Rafał