Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Wymiana zawieszenia pytania.

abbazabba
    Gość

Domyślnie Wymiana zawieszenia pytania.

Drodzy Bracia i Siostry.
    Muszę niestety wymienić zawieszenie w mojej Belli.
    W chwili obecnej jest założone jakieś sportowe(między innymi Alfa jest obniżona), które było montowane na zachodzie.
    Nie ukrywam,że na polskie drogi się nie nadaje i jestem skłonny wrócić do normalnego,ponieważ zależy mnie i mojej rodzinie na podróżowaniu w komforcie.
    Jeśli ktoś miał styczność,ile taka przyjemność kosztuje? W ASO, a ile u prywaciarza. Może ktoś zna jakiś prywatny serwis na terenie małopolski ew.górnego śląska(Bielsko-Biała i okolice),który po pierwsze nie zedrze ze mnie jak za woły a po drugie zna się na Alfach i zrobi taką wymianę porządnie.
    Nie znam się zbytnio na konstrukcji i na częściach,więc nie powiem które elementy są do wymiany. Jak zmieniałem opony to mechanik zauważył że na pewno są oba tylne amortyzatory do wymiany.
    Natomiast ja w tym momencie czuję każdą nierówność i ogólnie w moim mniemaniu to zarówno tył jak i przód wymaga porządnego serwisu.
    Tak więc proszę o jakieś rady i sugestie.

abbazabba
    Gość

Domyślnie

Czy nikt na tym forum nie robił zawieszenia?
    Czy trudno napisać?

klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi

Domyślnie

nie wiesz jakie części do wymiany a my mamy wiedzieć ile to kosztuje ?

Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD

Domyślnie

Cytat Napisał abbazabba Zobacz post
    Czy nikt na tym forum nie robił zawieszenia?
    Czy trudno napisać?
    Czy trudno poszukać? W temacie zawieszenia masz tyle postów, że aż do przesady jest to czasem wałkowane.

Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto