Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: [2.5 V6 24V] Moje problémy s Alfou.

  1. #1
    lucka
    Gość

    Domyślnie [2.5 V6 24V] Moje problémy s Alfou.

    Nazdar.

    Chcela by som Vás požiadať o pomoc.

    Čítala som veľa postov na fórum, ale veľa vecí nechápu.

    Preto by som sa chcela opýtať na niekoľko problémov s mojim autom kým pôjdem k mechanikovi.

    Ak niekto už písal o tomto na fóre, tak možno niekto vie kde a nápise mi kde mam toho hladat. Budem veľmi vďačná.

    1. Ak motor je vychladnutý, je všetko v poriadku. Horšie je ak motor je horúci. Vyzerá ako by sa dusil a nezrýchľuje tak rýchlo, ako na studeným motore.

    2. Teplota motora stúpa len minimálne. Do práce jazdím asi 20-30 minút. Kedy jazdím väčšie vzdialenosti, alebo dlhodobo v dopravnej zápche, teplota motora niekedy stúpa až na 90 stupňov.

    3. Spojka funguje takmer na konce, hore.

    4. Niečo blokuje spojkový pedál v dvoch miestach. Je to tak isto, kedy stláčam pedál, aj kedy nohu dám preč z pedála.

    Ďakujem vám za akúkoľvek pomoc.

    Pozdravujem


    Google Translator:

    Cześć.

    Chciałbym prosić o pomoc.

    Czytałam wiele postów na forum, ale nie rozumiem wielu rzeczy.

    Dlatego chciałabym zadać kilka problemów z moim samochodem zanim pójdę do mechanika.

    Jeżeli ktoś już pisał o tym na forum, więc może ktoś wie gdzie i napisze do mnie, gdzie mam szukać. Jestem bardzo wdzięczna.

    1. Jeżeli silnik jest zimny, wszystko jest w porządku. Gorzej jest gdy silnik jest gorący. Wygląda to tak, jakby dusil i nie przyspiesza tak szybko, jak zimny silnik.

    2. Temperatura silnika wzrośnie tylko nieznacznie. Jeżdżę do pracy 20-30 minut. Kiedy jazdy na długich dystansach, czy w długim korku, temperatura silnika czasami wzrasta do 90 stopni.

    3. Sprzęgło działa prawie na końcu, u góry.

    4. Coś blokuje pedał sprzęgła w dwóch miejscach. To samo przy ściskaniu pedału i kiedy oddać nogę z pedału.

    Dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    issue 2 Teplota je pravdepodobné, že zastaví na 70 stupňov? skôr normálne príznakom tohto vozidla, môžete vymeniť termostat, ale nemusí to nevyhnutne pomoc.

    otázka 3 nejspíš skončí už spojka disk. Mám-li beh na 4 jazdy, napríklad 40-50km / h zrýchlenie rýchlo stlačte pedál (plyn) obrat rastie do auta neurýchli?

    problémy 1 a 4, jeden z jeho kolegov môže vysvetliť.

    pozdrawiam





    problem 2. prawdopodobnie temperatura zatrzymuje się na 70 stopniach? raczej normalny objaw tego auta, można wymienić termostat ale nie koniecznie to pomoże.

    problem 3. prawdopodobnie kończy się już tarcza sprzęgła. Czy jeśli jadąc na 4 biegu np 40-50 km/h gwałtownie wciśniesz pedał przyśpieszenia (gazu) obroty wrastają a auto nie przyspiesza?

    problem 1 i 4 ktoś z kolegów może wyjaśni.

    pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez -BamBosZek- ; 07-01-2010 o 23:32

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Ducrider
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Brema
    Auto
    159 1.9 16V ;156 2.4 20V sold,159 Tbi,GT QV 170 HP
    Postów
    464

    Domyślnie

    Cytat Napisał lucka Zobacz post
    4. Coś blokuje pedał sprzęgła w dwóch miejscach. To samo przy ściskaniu pedału i kiedy oddać nogę z pedału.
    Hello,przypuszczam ze pękła ci ta sprężynka.

  4. #4
    lucka
    Gość

    Domyślnie

    Ďakujem za odpovede

    Spojka sa nesmyka na žiadnej rýchlosti.

    Včera večer, prišla ešte jedna vec (ale iba ak jazdím po meste) - ukázalo sa červené svetlo - neviem, čo to je


    http://img683.imageshack.us/i/kontrolka.jpg/



    Google Translator:

    Dziękuję za odpowiedzi

    Sprzęgło nie ślizga się na żadnym biegu.

    Wczoraj wieczorem doszła jeszcze jedna rzecz (ale tylko jak jeżdżę po mieście) - pokazała się czerwona kontrolka - nie wiem co to jest

    Ostatnio edytowane przez lucka ; 08-01-2010 o 12:14

  5. #5
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Problem numer 1 to w 99% uszkodzona sonda lambda, dopiero na ciepłym silniku sterownik wtrysku zaczyna korygować skład mieszanki na podstawie wskazań sondy, jeśli uszkodzona to objawy jak u Ciebie. Trzeba sprawdzić jej pracę na nagrzanym silniku i ewentualnie wymienić. Zmiana tylko na dedykowaną sondę Boscha do tego silnika, zamienniki nie sprawdzają się.

    Problém číslo 1 je z 99% poškodené lambda sondy, len teplo-vstrekovania motora, vodič začne upravovať zloženie zmesi na základe údajov zo sondy, kde sa známky poškodenia, ako ste vy. Musíte vidieť svoju prácu na motore a prípadne prudkej výmene. Zmeniť iba špecializovaná sonda do motora Bosch náhradníkov nemôže byť úspešný.
    Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 08-01-2010 o 12:16
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Które ASO polecacie na moje problemy z Julką?
    Utworzone przez Robal w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 24-08-2016, 07:28
  2. Moje 156 2.0 TS
    Utworzone przez Remas w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 22-04-2013, 13:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory