Witam mam pytanie jak sie zachowoje silnik w Alfie jak jest cos nie tak z pompom albo regulatorem cisnienia i czy jak jest cos z nimi nie tak to czy diagnostyka komputerowa to pokaze
Witam mam pytanie jak sie zachowoje silnik w Alfie jak jest cos nie tak z pompom albo regulatorem cisnienia i czy jak jest cos z nimi nie tak to czy diagnostyka komputerowa to pokaze
Ty lepiej napisz jak się twój zachowuje to ci coś poradzimy, albo użyj opcji "szukaj"
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Ten temat juz przerabiam od dawna gdy silnik nie osiagnie temp 60-70 stopni przy obrotach 1100-2800 nie rowno pracuje i dymi niebieskim dymem dodam jeszcze ze czuc jeszcze spaliny. Samochud byl w serwisie i nic zbyli mnie ze niema bledow a inny mechanik rozebral ja do polowy prawie i stwierdzil ze chyba jest pompa do wymiany bo ma uskoki w podawaniu paliwa niby tak mu komputer pokazywal ale mowil ze nie jest tego pewien na 100%
To prędzej zajmij się EGRem
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Zawor EGR byl czyszczony
Ostatnio edytowane przez misiek718 ; 23-01-2010 o 16:12
I nic to może nie dać jeśli jest nieszczelny... w twoim silniku to tylko wymiana albo zaślepienie
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
No zaslepilem ten zawor przy kolektorze sacym chyba tam wystarczy a czy ten elektromagnes ma byc dalej podlaczony bo praca silnika sie nie zmienila nadal kopci przy obr 1100-2800 i nie rowno pracuje do puki nie osiagnie te 60stopni