Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: 96r. 2.5v6 problem z zapłonem

  1. #1
    agi23
    Gość

    Thumbs down 96r. 2.5v6 problem z zapłonem

    Witam wszystkich
    Pierwszy post i na starcie muszę prosić o pomoc. Śmigam autkiem od 2 lat i 0 problemów, do wczoraj . Na początku ześwirował obrotomierz, pokazywał totalne bzdury po kilku km. dołączyła kontrolka CODE ,zapalając się i żarząc . Następnie brak wolnych obrotów ,szarpanie silnikiem ,ale o dziwo dowlokłem się do domu.Zostawiłem Alfiątko z odpiętym aku. na 2godz.
    W Cieniasie to działało ale nie tutaj. Po ręcznym za garażowaniu udało się odpalić tj. pedał gazu do podłogi i kręcimy , czasami zapali. Okazało się że brak ładowania. Regulator wymieniłem ładuje 14,35V . Reszta przypadłości bez zmian .
    Może ktoś z Klubowiczów zetknął się z podobną awarią.
    Pozdrawiam wszystkich

  2. #2
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Ja obstawiam czujnik połozenia wału

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #3
    agi23
    Gość

    Domyślnie

    Mam części od znajomego z Cromy 2.5v6 m.in. i czujnik . Jutro postaram się coś po podmieniać. Tutejsi magicy stawiają na imobilaizer. Nie dysponuję jednak tym urządzeniem. .Może jest możliwość odpięcia tego cuda?

  4. #4
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Zastanawia mnie wariujący obrotomierz bo to jest oznaka dużego spadku napięcia lub brak sygnału z układu zapłonu czyli czujnik wału ale wtedy by obrotomierz tak by nie wariował

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #5
    agi23
    Gość

    Domyślnie

    Dzień wcześniej Alfa służyła jako dawca prądu dla rozruchu Themy 2,5td ,i się nie udało jak w Lanci wystartował rozrusznik to moje auto zgasło. Pytanie czy to zdarzenie ma wpływ na obecną awarię ,na regulator napięcia i owszem ale reszta?

  6. #6
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Oj chyba to miało decydujący wpływ, czy Ty sobie nie narobiłeś kłopotu z tym odpalaniem

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #7
    agi23
    Gość

    Domyślnie

    Jak ma się dobre serce to trzeba mieć twardą {wiadomo co} i gruby portfel.
    Ale to już historia , jeżeli wymiana czujnika położenia wału ,przepustnicy i przepływomierza nie pomorze to będę musiał poszukać jakiegoś magika z laptopem który do mnie podjedzie i zdiagnozuje bolączki mojego pędzidła.

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta Avatar olek_jaw
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    AR 156, AR 155
    Postów
    82

    Domyślnie

    Podepnij kontrolkę to zobaczysz co w elektronice silnika siedzi, wg tego co niżej

    http://www.forum.alfaholicy.net/zrob...nic_1_7_a.html

    a tu masz tabele błędów.


  9. #9
    agi23
    Gość

    Domyślnie

    Akcję z kontrolką przerabiałem ,bez efektu być może immo. blokuje jej działanie.
    Po 2 godz. medytacji i przeglądania schematów , pomierzeniu rezystancji czujników i wtyczek., mam wstępną diagnozę .
    Po wyczyszczeniu i potraktowani WD40 ,3 przekaźników na ścianie grodziowej wariacje obrotomierza i lampki code ustały . Jednak auta nie można uruchomić , immo . się świeci po włączeniu zapłonu i rozrusznika. najprawdopodobniej podczas zaniku napięcia urządzenie się zwiesiło. Jest procedura awaryjnego rozruch ale potrzebny jest kod z karty którą otrzymał pierwszy właściciel przy zakupie auta.Ja jej od niemiaszka nie dostałem. Proszę o pomysły możliwe do zastosowania w domowych warunkach ,inaczej chyba laweta i serwis.

Podobne wątki

  1. [145] problem z zapłonem 145 1,4 TS
    Utworzone przez Zdzieszko w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-02-2014, 20:45
  2. [146] Problem z zapłonem
    Utworzone przez Siersciuch666 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-02-2011, 21:50
  3. [155] problem z zapłonem
    Utworzone przez Nowicjusz w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 21-12-2010, 02:17
  4. Problem z zapłonem!!!!!!!!!
    Utworzone przez martii w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 20-08-2010, 23:35
  5. [155] Problem z zapłonem
    Utworzone przez mathiasslimshad w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 28-04-2009, 10:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory