Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: lozny pasek rozrządu

  1. #1
    bizon007
    Gość

    Domyślnie lozny pasek rozrządu

    Ostatnio zajrzałem do paska rozrządu czy nic mu nie jest i ku memu zdziwieniu okazał się luźny pomiędzy zębatkami od wałka rozrządu bez użycia większej siły mogę go wygiąć około centymetr w dół, w górę już nie jest taki luźny, na reszcie odcinków jest napięty, pasek rozrządu jest nowy (około 5 tys), co do napinaczy nie jestem pewien czy są nowe.
    Czy to jest normalne w alfach 156 1,8 ts 1998, ostatnio dużo jestem w trasie i na rękę mi było oddać auto za około 2 tys km do mechanika, o ile to nie zagrozi remontem silnika?

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - praktyka pokazuje że po około 1000 - 1500 km należy sprawdzic naciąg paska rozrządu.
    - naponacz musiał byc nowy, taka jest zasada.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar rafal_n5
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR147 1.9jtd16v, AR 159 1.9jtdm 8v
    Postów
    866

    Domyślnie

    Cytat Napisał bizon007 Zobacz post
    Ostatnio zajrzałem do paska rozrządu czy nic mu nie jest i ku memu zdziwieniu okazał się luźny pomiędzy zębatkami od wałka rozrządu bez użycia większej siły mogę go wygiąć około centymetr w dół, w górę już nie jest taki luźny, na reszcie odcinków jest napięty, pasek rozrządu jest nowy (około 5 tys), co do napinaczy nie jestem pewien czy są nowe.
    Czy to jest normalne w alfach 156 1,8 ts 1998, ostatnio dużo jestem w trasie i na rękę mi było oddać auto za około 2 tys km do mechanika, o ile to nie zagrozi remontem silnika?
    myślę ze nie masz się czym martwic,ja kiedyś tez ściągnąłem obudowę od rozrządu żeby sprawdzić stan paska po ok 10000tys km i tez był luźny.Zadzwoniłem do mechanika(pracuje na ASO) co się dzieje.On na to ze tak ma być bo dopiero jak odpalisz to on się napina

  4. #4
    bizon007
    Gość

    Domyślnie

    Dzięki za pomoc właśnie tak myślałem ze w tym akurat miejscu będzie się kumulował cały luz w trakcie wyłączania silnika.

Podobne wątki

  1. [146] pasek rozrządu 145/146
    Utworzone przez poros18 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 01-02-2014, 11:19
  2. [33] pasek rozrządu
    Utworzone przez kozbi w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 05-01-2013, 20:14
  3. [164] Pasek rozrządu
    Utworzone przez krawat w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 13-01-2011, 20:22
  4. [146] pasek rozrządu
    Utworzone przez grzesiekalf w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-02-2010, 10:39
  5. pasek rozrządu
    Utworzone przez corfe w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 18-09-2009, 12:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory