Jestem właśnie w trakcie wymiany hamulców w 2.4 JTD na Brembo z benzyny. Generalnie wszystko pasuje, mam tylko pytanie do posiadaczy AR166 2.5 lub 3.0. Rzecz w tym że trzeba trochę pomyśleć nad ustawieniem wężyka doprowadzającego płyn hamulcowy do zacisku. Kiedy koło jest skręcone przodem do wewnątrz (w tym momencie wężyk się skraca), to wężyk układa się trochę byle jak i ociera się o zwrotnicę lub o sam zacisk. Sprawa nie jest wielkim problemem bo wystarczy pokombinować. Ja osobiście odgiąłem blachę która trzyma przewód przy amortyzatorze (oryginalnie blacha jest skierowana równolegle do kierunku jazdy i przewód „patrzy” prosto w koło). Skierowałem ją pod kątem do wewnątrz auta. Do tego muszę założyć na przewód kawałek gumowej osłonki w miejscu gdzie przewód dotyka zacisku. Zastanawiam się jednak jak jest to rozwiązane w V6, może ktoś z Was się kiedyś temu przyglądał? Będę wdzięczny za jakiekolwiek informacje.
Pozdrawiam
R