Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Temat: Mułowaty na zimnym silniku brak ssania?1.8TS

  1. #1
    tomimacko
    Gość

    Domyślnie Mułowaty na zimnym silniku brak ssania?1.8TS

    Witam mam taki problem otóż gdy auto odpalam po ostygnięciu to auto zachowuje sie tak jakby nie miało ssania. zaraz po odpaleniu obroty utrzymują sie na ok 800 gdybym chciał ruszyć to auto jest strasznie mułowate i nie chce sie wkręcać po osiągnięciu temp 30st. jest ok. auto moge zgasić i odpalić i jest ok ale gdy znowu ostygnie to problem powraca.całą zime tak jezdzilem i nie wiem co jest dziś jest na dworze ok 10 st i nie ma poprawy.HELP!!!

    ---------- Post dodany o godzinie 09:37 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 09:36 ----------

    aha jest to 1.8Ts z 2000r

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - sa dwie drogi naprawy:
    - wymiana prawie wszystkiego co podpowie mechanik
    - druga efektywniejsza, podpiąc program diagnostyczny np. polecany Alfadiag i zobaczyć parametry tego wehikułu.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #3
    zor-ro1970
    Gość

    Domyślnie

    Ja miałem podobny problem, moc dopiero jak przekroczyłem 50 st.C Problem był w.....uszkodzony czujnik halla, pozdrawiam

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - a jak naprawiłes ten czujnik Halla ?
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #5
    tomimacko
    Gość

    Domyślnie

    A gdzie jest jakaś wtyczka od tego czujnika tak żebym mógł sprawdzić jego oporność.aha a to jest czujnik wału korbowego czy rozrządu?

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar rafal_n5
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR147 1.9jtd16v, AR 159 1.9jtdm 8v
    Postów
    866

    Domyślnie

    albo przepływomierz powiedział papa.Tak jak bubu pisze bez diagnostyki bedzie ciezko cos wywróżyć

  7. #7
    kos4
    Gość

    Domyślnie

    A ja mam pytanko.Bo też śmigam z uszkodzonym czujnikiem halla(P0340),i samochod jest bez mocy na zimnym,czy moge założyć używany taki czujnik i jak sprawdzić aby był sprawny?Bo nie uśmiecha mi się wydawać prawie 600zł na nowy,a wymieniłem juz 2 tyle ze EPSy i do dziś nie mam pojęcia czemu padłyDodam że kiedyś przed wymiana rozrządu auto było zrywne nawet przy -20st jak go z rana odpalałem.

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - czujnik Halla nie ma nic do zachowania sie samochodu, przy objawach o jakich piszesz.
    - znam osoby na tym forum z 3-krotna wymiana czujnika Halla i dalej jest bład ten sam.
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 04-09-2010 o 06:06
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  9. #9
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Cytat Napisał kos4 Zobacz post
    A ja mam pytanko.Bo też śmigam z uszkodzonym czujnikiem halla(P0340),i samochod jest bez mocy na zimnym,czy moge założyć używany taki czujnik i jak sprawdzić aby był sprawny?Bo nie uśmiecha mi się wydawać prawie 600zł na nowy,a wymieniłem juz 2 tyle ze EPSy i do dziś nie mam pojęcia czemu padłyDodam że kiedyś przed wymiana rozrządu auto było zrywne nawet przy -20st jak go z rana odpalałem.
    Padły właśnie dlatego, że to EPS, tańsze zamienniki - nic nie warte. Też wymieniłem 2 szt. i dalej nie mam Halla. Tyle, że Hall nie ma nic do mocy samochodu. Natomiast jego wymiana powoduje konieczność rozebrania rozrządu i odkręcenia koła wałka wydechowego. Dlatego jeśli wymianę wykonuje mechanik niedoświadczony, mający mgliste pojęcie o prawidłowym ustawieniu TS, co niestety ma często miejsce, to potem są takie efekty, że samochód jest słaby bo ma źle ustawiony rozrząd.

  10. #10
    kos4
    Gość

    Domyślnie

    No OK,ale nadal nie dowiedziałem się jak sprawdzić ten czujnik.Jak znacie to polećcie mi dobrego i taniego mechanika z górnego śląska co by mi ustawił dobrze rozrzad i wymienił ten czujnik,bo mnie ta kontrolka razi po oczach.

Podobne wątki

  1. Brak mocy na zimnym silniku w TS-ach
    Utworzone przez m4rcel w dziale 156
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 12-01-2018, 17:33
  2. [156] brak mocy na zimnym silniku 1.9 JTD
    Utworzone przez Dawid923 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-02-2015, 18:44
  3. Brak mocy na zimnym silniku
    Utworzone przez luki158 w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 04-01-2013, 07:37
  4. Brak mocy na zimnym silniku 2.0 TS
    Utworzone przez bella w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 07-07-2012, 20:38
  5. Na zimnym silniku brak mocy.
    Utworzone przez Konik w dziale 156
    Odpowiedzi: 90
    Ostatni post / autor: 21-11-2010, 21:50

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory