Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: napinacz paska mikro

  1. #1
    marcotwingo
    Gość

    Domyślnie napinacz paska mikro

    witam

    czy mógłbym mi ktoś pomóc? bo mam drgania na pasku mikro trzęsie silnikiem tylko na biegu jałowym, jak dam lekko gazu to cisza, podczas jazdy też ale na jałowym "jarmoli"

    znam się trochę na mechanice, może ktoś mógłby poradzić jak go wymienić samemu?

    i czy mógłby ktoś mi podać linka do allegro albo nr części tego napinacza?

    mam alfę 156 1.9 JTD 115 km w sedanie

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    AR 166 3.2
    Postów
    489

    Domyślnie

    a te drgania to napewno przez napinacz ?? nie jest to czasem dwumasówka ???

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2009
    Auto
    wspomnienia po AR GT
    Postów
    582

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcotwingo Zobacz post
    czy mógłby ktoś mi podać linka do allegro albo nr części tego napinacza?
    nr kat.:
    551 800 11 ALFA ROMEO
    APV 1027 DAYCO
    APV1077 DAYCO
    531 0270 10 LUK
    534 0101 00 LUK
    534 0101 20 LUK
    F-236665 LUK
    23095 MAPCO
    QTA1134 QUINTON HAZELL
    55872 RUVILLE
    VKM 32027 SKF
    GA358.85 SNR
    66872 SPIDAN
    17540-79J50-000 SUZUKI
    70 92 2392 SWAG
    8641 153002 TRISCAN

  4. #4
    marcotwingo
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał damian89 Zobacz post
    a te drgania to napewno przez napinacz ?? nie jest to czasem dwumasówka ???
    nie...

  5. #5
    Użytkownik Ogier Avatar lubo89
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Nowy Dwór Mazowiecki, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8v 120KM (166KM) 2008r.
    Postów
    173

    Domyślnie

    Mi też jarmolił na jałowym i do wymiany było koło pasowe, a nie napinacz. No ale jak chcesz sam go wymienić to bardzo prosta sprawa. Musisz zdjąć prawe koło i zakole. Zakładasz klucz na rolkę napinacza i jedna osoba musi cofnąć napinacz a druga zdjąć pasek ( najwygodniej odciągnąć napinacz jest z kanału). Później wymieniasz napinacz, zakładasz pasek na wszystkie rolki oprócz klimy. Następnie jedna osoba odciąga rolkę napinacza (tak żeby pasek miał jak najwięcej luzu) i druga zakłada pasek na koło pasowe od klimy. Ja tak wymieniałem i nie było problemu.

  6. #6
    marcotwingo
    Gość

    Domyślnie

    jestem pewny w 99% że napinacz bo widzę jak drga pasek, jak dam leciutko gazu cisza, dodatkowo jak psiknę wd-40 na pasek to chwilowo cisza dopóki wd nie wyschnie


    to wd tylko do testu rzecz jasna

  7. #7
    marcotwingo
    Gość

    Domyślnie

    tak spytam bo już sam nie wiem który to będzie ?

    1)


    2)

  8. #8
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Jasienica
    Auto
    156sw 1,9 jtd 2005
    Postów
    6

    Domyślnie

    Do 1.9 to ten z dołu.
    U mnie pomogła sama wymiana paska na nowy.
    Koszt na pewno mniejszy.

  9. #9
    marcotwingo
    Gość

    Domyślnie

    no niestety pasek nie pomógł

  10. #10
    marcotwingo
    Gość

    Domyślnie

    wymiana napinacza pomogła w 100%

Podobne wątki

  1. Napinacz paska wieloklinowego
    Utworzone przez Bunio w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 31-05-2012, 15:35
  2. Napinacz paska
    Utworzone przez SHELLER35 w dziale 156
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 07-04-2010, 10:14
  3. Stuka w ololicy paska mikro
    Utworzone przez porterneon w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 20-11-2009, 15:58
  4. czy napinacz paska mikro powinien drgac czy nie??
    Utworzone przez SYSUNIAdq w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-10-2009, 19:45

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory