Jak ściągnąć tą cholerną ramkę wokół zegarów?? Odkręcam z góry dwie śrubki ale na dole trzymają jakieś zatrzaski, jak mam to wyciągnąć zeby nie połamać??
Jak ściągnąć tą cholerną ramkę wokół zegarów?? Odkręcam z góry dwie śrubki ale na dole trzymają jakieś zatrzaski, jak mam to wyciągnąć zeby nie połamać??
hehe
ile ja k..w nawsadzałem na ten plastik, żeby go wyciągnąć. Obdzwoniłem wszystkich kolegów, którzy to robili, żeby coś doradzili.
Tak jak mówisz on się trzyma na dole na takich dwóch zatrzaskach/klipsach.
Ja po kilkunastu próbach wytargania go samymi rękami użyłem narzędzi..
Od spodu podważyłem sobie śrubokrętem, żeby zobaczyć jak to wygląda (tylko uważaj, żeby gdzieś plastiku nie odkształcić), a do wyciągnięcia tego plastiku użyłem ...szydełka. W tym plastiku przy samej szybce są takie dwie małe szparki i tam zahaczyłem szydełko i dopiero w ten sposób gdy pociągnąłem to mi wyszło.
Potem można te zaciski ponaginać, żeby następnym razem było już łatwiej.
A ja wyszarpałem na siłę, chyba nigdy nie było wyciągane, więc się męczyłem ze 2 dni, aż w końcu wyszło bez żadnych strat![]()
Życie z pasją!
145 1.9 TD
147 1.9 JTD 16V
Lancia Delta III 1.6 JTDM
Uparta ramka i tyle zrobiłem sobie takie dwa haczyki żeby to pociągnąć szerokie na prawie na calą czerokość tego otworu i puscił jeden a drugi doprowadza mnie do szału drę z calej siły i nic. w sobote robie drugie podejście
U mnie wyszedł bez problemów "gołymi ręcami" :mrgreen:
Dokładnie z dołu trzymają dwie blaszki. Nie używałem żadnych szydełek, należy delikatnie wsadzić od dołu śrubokręt tak aby podważyć blaszki trzymające plastik, pierwsze z jednej strony potem z drugiej i lekko pociągnąć do siebie. Jeśli zrobi się to z wyczuciem nie ma mowy żeby coś się połamało a wyjdzie bez problemu.
Testowałem to na sobie, za pierwszym razem myślałem że szlag mnie trafi bo nie wiedziałem na czym się to trzyma, ale kiedy znalazłem problem to sam się z siebie śmiałem. Lekko podważyć plastik, pozaglądać, znaleźć miejsca w które blaszki wskakują, podważyć blaszki i wychodzi samo. Tylko bez nerwów.
Żarówek jest 6 a każda kosztuje całe 1 zł.![]()
Pozdrawiam
Była: 145 - 1,3 Boxer
Jest: 156 - 1,9 JTD SW
Jakiś chory umysł to zaprojektował :shock: dwie godziny spędziłem na szarpaniu się z dziadostwem, na różne opisane sposoby. W końcu puściłoDla tych którzy jeszcze nie doświadczyli tej niebywałej przyjemności, instrukcja obrazkowa KLIK
Na drugim zdjęciu widać te pieprzone blaszki i na podstawie tego można się zorientować w którym miejscu trzeba podważyć.
tego nie trzeba podwazac, tylko lekko docisnac obiema dlonmi i w czasie dociskania ciagnac do siebie wyjdzie bez problemu....co do zarowek to nei wiem jakie ty kupowales po 1zl ale jakas chora cena ;/
Przeglądając swój komputer znalazłem zdjęcie tych blaszek mocujących tą obudowę.
Nawet nie wiedziałem, że zrobiłem takei zdjęcie.
Możę jeszcze się komuś przyda.
Problem sprawiają te dwie blaszki najbliżej kierownicy, które jak widać na zdjęciu dociskają mocno do dołu i to je trzeba podważyć, żeby ta plastikowa oprawka się spod nich wydostała.
![]()
Zamierzam sie w to pobawic w najblizszym czasie. W jakie zaroweczki powinienem sie zaopatrzyc i ile ich jest?
Pozdrawiam