Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25

Temat: odbudowa AR155 po kolizji

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie odbudowa AR155 po kolizji

    a wiec tak potrzebuje koniecznie listwe od grila od strony kierowcy w kolorze rosso proteo 195a, to samo z maska, najlepiej przed liftem bo taki mam teraz pas przedni od tego... kto ma niech pisze, i druga sprawa zastanawiam sie nad ponownym oddaniem alfy na wymiane pierscieni mysliscie ze warto to robic czy rozejrzec sie za innym sinikiem?... kolejna sprawa to co myslicie o przyciemnieniu szyb? na czarno czy pod kolor auta?

  2. #2
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Maska jest taka sama przed liftem i po nim, robić silnik tylko dobrze, przyciemnienie szyb jak najbardziej ale nie w kolor nadwozia

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    no tez tak uwazam, ale słyszałem ze zatrzaski sa inne tw na sprezynkach nie wiem czy to prawda czy mit...

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar sikor155
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    łódz(Śródmieście)
    Auto
    AR 155 V6,156 1,8 16v
    Postów
    906

    Domyślnie

    pierwsze to mit,bo mam przed jedna a druga po i to samo jest.a moze włożyć silnik od 156 juz nowszy,
    Aktualnie AR 166
    3,0 24v 99
    3,0 24v 04

    Były AR 155 1,8 8V 97R
    AR 155 1,8 FORMULA 94
    AR 155 1,8 16V 98R
    AR 155 2,5 TD 97R
    AR 155 2,0 8V
    AR 146 1,4 16V 98R
    AR 146 1,4 BOXER 96R
    AR 156 1,8 16V
    AR 155 2,0 8V

  5. #5
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar alfapier
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Elblag
    Auto
    ALFA ROMEO 155 2.0ts 8v swap na 2.5 V6
    Postów
    668

    Domyślnie

    albo wstaw silnik 8v i bez problemu wiesz gdzie szukac

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    a jak to jest z kupnem uzywanego silnika? na co zwracac uwage? jesli np wyjety jest...no z tym ze z innym silnikiem kompa trzeba przekładac, kable itd. sam sie zbytnio na tym nie znam i by do zakładu to dał a za podmiane tego samego silnika ok 300-400 zł, z innym to juz bawienie wieksze to i cena wyzsza...a znajomosci zbytnio nie mam u mechaników takze sprawa oczywista...
    i jeszcze jedna sprawa, warto integrowac w oryginał i wstawic szyberek?
    Ostatnio edytowane przez NERO2287 ; 30-05-2010 o 20:44

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar sikor155
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    łódz(Śródmieście)
    Auto
    AR 155 V6,156 1,8 16v
    Postów
    906

    Domyślnie

    moim zdaniem nie, ile ma nakrecone km,to są prawie te same silniki co w 156 to mysle ze elektryka zostaje
    Aktualnie AR 166
    3,0 24v 99
    3,0 24v 04

    Były AR 155 1,8 8V 97R
    AR 155 1,8 FORMULA 94
    AR 155 1,8 16V 98R
    AR 155 2,5 TD 97R
    AR 155 2,0 8V
    AR 146 1,4 16V 98R
    AR 146 1,4 BOXER 96R
    AR 156 1,8 16V
    AR 155 2,0 8V

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    na dzien dzisieszy ma 205 tys... góra silnika przeszła gruntowny temont, został tylko dół...pierscienie...

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar sikor155
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    łódz(Śródmieście)
    Auto
    AR 155 V6,156 1,8 16v
    Postów
    906

    Domyślnie

    ja miałem w mojej robiony gruntowny remont góra ,z dołu tez było coś robione ,az wał stanął przy 210 tys
    Aktualnie AR 166
    3,0 24v 99
    3,0 24v 04

    Były AR 155 1,8 8V 97R
    AR 155 1,8 FORMULA 94
    AR 155 1,8 16V 98R
    AR 155 2,5 TD 97R
    AR 155 2,0 8V
    AR 146 1,4 16V 98R
    AR 146 1,4 BOXER 96R
    AR 156 1,8 16V
    AR 155 2,0 8V

  10. #10
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Szyberek to ja w swojej 155 też wstawiałem ale nie elektryczny niepotrzebne mi problemy.Elektronika silników 155 a 156 jest ciut inna i komp na pewno nie bedzie pasował

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. Poważna odbudowa 75 3.0 V6
    Utworzone przez radosuaf w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 18-11-2012, 13:10
  2. odbudowa do stanu oryginalnego
    Utworzone przez brill7 w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 30-09-2012, 15:52
  3. odbudowa Spidera 2 z 1978 roku
    Utworzone przez Krzysztof1 w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-09-2012, 05:30
  4. Odbudowa Spidera 2
    Utworzone przez Krzysztof1 w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 15-08-2012, 22:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory