Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Temat: odbudowa do stanu oryginalnego

  1. #1
    Użytkownik Ogier Avatar brill7
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Błonie
    Auto
    Alfa Romeo Centocinquantasei in colore blu vela metallizzato 1970 centimetri cubici
    Postów
    155

    Domyślnie odbudowa do stanu oryginalnego

    Witam
    W związku z tym że moja piękna Włoszka odbiega trochę od stanu oryginalnego a chciałbym zrobić parę rzeczy tak aby była jak najbardziej podobna do stanu fabrycznego [oprócz świateł przednich, które po prostu zajeb... mi się podobają]. Mam kilka pytań [może ktoś zna odpowiedzi:
    1. Jakie amorki były stosowane fabrycznie? chodzi mi o firmę [chyba że polecacie jakieś inne] i parametry
    2. Hamulce? Komplet przód i tył. Tak samo jak w poprzednim pytaniu. jeżeli jakieś lepsze to poproszę firmę i parametry
    3. Zawieszenie? j.w.
    4. Tłumik [końcówka tłumika]. mam założony sportowy i mnie krew zalewa jak słyszę gwizd. j.w.
    5. Ostatnie banalne ale mam założone inne alu więc nie wiem jakiej długości są oryginalne śruby do kół. Ma ktoś rozeznanie?

    Pozdrawiam
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	30062012186.jpg
Wyświetleń:	221
Rozmiar:	143.2 KB
ID:	71186   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	30062012187.jpg
Wyświetleń:	238
Rozmiar:	164.3 KB
ID:	71187  

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar gechu
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    konin,bełchatów
    Auto
    156 1.8ts
    Postów
    335

    Domyślnie

    1 Bilstein B6, swietna sprawa, warte swojej ceny, dwa że to niemal wieczne amortyzatory


  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Gwizd masz raczej przez pusty katalizator, lub jego brak. Plan zacny. Kibicuję. Ja wczoraj spieszyłem się po juniora, bo się w "pracy" zasiedziałem i jak przebrnąłem autostradą z prędkościami 170-230 postanowiłem zostawić ją na zawsze. I tak nie da się jej sprzedać za uczciwe pieniądze, a gdzie ja takie wierne i grzeczne auto znajdę
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar gechu
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    konin,bełchatów
    Auto
    156 1.8ts
    Postów
    335

    Domyślnie

    Cytat Napisał premek Zobacz post
    Gwizd masz raczej przez pusty katalizator, lub jego brak. Plan zacny. Kibicuję. Ja wczoraj spieszyłem się po juniora, bo się w "pracy" zasiedziałem i jak przebrnąłem autostradą z prędkościami 170-230 postanowiłem zostawić ją na zawsze. I tak nie da się jej sprzedać za uczciwe pieniądze, a gdzie ja takie wierne i grzeczne auto znajdę

    kolego PREMEK chyba tematy pomyliłeś

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar Damian156JTD
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16V
    Postów
    1,633

    Domyślnie

    230km/h 1.8 ? Ładnie

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Cytat Napisał Damian156JTD Zobacz post
    230km/h 1.8 ? Ładnie
    Licznikowe. Bałem się włączyć gps Ale to już nie ten temat.
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  7. #7
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Alexandrex
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    z kujawskich równin..nad szeroką rzeką
    Auto
    AR 156 I 2.0 Ts 150 KM selespeed 2000r.
    Postów
    119

    Domyślnie

    ...jak przebrnąłem autostradą z prędkościami 170-230 postanowiłem zostawić ją na zawsze. I tak nie da się jej sprzedać za uczciwe pieniądze, a gdzie ja takie wierne i grzeczne auto znajdę [/QUOTE]

    boję się sprawdzić swoją...bo jak pójdzie 270,to jak nic,
    zacznę ją garażować w domu...;-}

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Cytat Napisał Alexandrex Zobacz post
    boję się sprawdzić swoją...bo jak pójdzie 270,to jak nic,
    zacznę ją garażować w domu...;-}
    ..
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    Z tego co widzę twoja alfa niewiele odbiega od fabrycznej. felgi w wyglądzie przypominają fabryczne ja osobiście nie widzę potrzeby takiej przemiany. Zawieszenie trw ale nie wydaje mi się że ktoś włożył lepsze, ewentualnie amorki na Bilstein b6 plus sprężyny. Zaciski jakie masz że chcesz zmienić Brembo 4-tłoczkowe?

  10. #10
    Użytkownik Ogier Avatar brill7
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Błonie
    Auto
    Alfa Romeo Centocinquantasei in colore blu vela metallizzato 1970 centimetri cubici
    Postów
    155

    Domyślnie

    Cytat Napisał jacek83 Zobacz post
    Z tego co widzę twoja alfa niewiele odbiega od fabrycznej. felgi w wyglądzie przypominają fabryczne ja osobiście nie widzę potrzeby takiej przemiany. Zawieszenie trw ale nie wydaje mi się że ktoś włożył lepsze, ewentualnie amorki na Bilstein b6 plus sprężyny. Zaciski jakie masz że chcesz zmienić Brembo 4-tłoczkowe?
    felgi są OZ Racing 18" i szlag mnie trafia jak jeżdżę. Zapisałem amorki że właśnie takie. zaciski nie wiem jakie? Pewnie też jakieś inne. muszę sprawdzić.

Podobne wątki

  1. Poważna odbudowa 75 3.0 V6
    Utworzone przez radosuaf w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 18-11-2012, 13:10
  2. odbudowa Spidera 2 z 1978 roku
    Utworzone przez Krzysztof1 w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-09-2012, 05:30
  3. Odbudowa Spidera 2
    Utworzone przez Krzysztof1 w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 15-08-2012, 22:52
  4. [155] odbudowa AR155 po kolizji
    Utworzone przez NERO2287 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 21-08-2010, 13:35
  5. odbudowa 33 od podstaw, seria 3 na bazie 1
    Utworzone przez Vampirek w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 03-04-2007, 22:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory