Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: Problem z elektryką sterowania szyb

Wiciu
    Gość

Domyślnie Problem z elektryką sterowania szyb

Witam. Mam taki problem ze swoją alfą, chodzi o szybe a dokładnie o przednią szybę pasażera. Mam szyby elektryczne, raz się otwiera a raz nie a co jest najlepsze jak się otwiera to z guzika co jest obok kierowcy lecz już zamknąć ją muszę guzikiem od pasażera. Wiecie co może być ? POMOCY.

RAFALPD7
    Gość

Domyślnie

Styki przełącznika prawdopodobnie do bani,jeśli w ogóle zamyka to znaczy że przekaźnik w porządku.

Wiciu
    Gość

Domyślnie

Czyli mam wymienić cały guziczek czy co ? Szczerze to nie znam się na tym. Jeżeli mógłbyś mi to wytłumaczyć bym był wdzięczny.

RAFALPD7
    Gość

Domyślnie

Z tamtej strony z której nie działa wyciągnij przełącznik i zobacz czy wszystko jest podłączone,czyste(nie może być zaśniedziałe),sprawdź czy przełącznik działa np. omomierzem albo żarówką(jedną wtyczkę podłączasz do klemy akumulatora,a drugą do kolejnej klemy tylko przez żarówkę jeśli prąd płynie przez włącznik znaczy że działa

ʇɧɹqoq Romeo Avatar bobryt
    Mieszka w
    Gorzów Wielkopolski
    Auto
    OPC

Domyślnie

no włącznik czasem działa czyli jest ok. pewnie nei styka jak należy. rozbierz przycisk i dobrze styki posprawdzaj częsta usterka
    1997 Alfa Romeo 155 2.0 16v
    2000 Subaru Forester S-Turbo

2002 Opel Zafira OPC

1999 Volvo V70

Pingwin
    Gość

Domyślnie

Bobryt, ty tutaj zdaje sie ochoczo pilnujesz porządku. Powiedz Wiciowi, żeby wątkowi nadał konkretny tytuł, bo "Moja Alfa 145" konkretnym tytułem nie jest. Nie zauważyłeś tego?

Wiciu
    Gość

Domyślnie