Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: Wyciek oleju z aktywatora Selespeed

  1. #1
    amon
    Gość

    Domyślnie Wyciek oleju z aktywatora Selespeed

    Nadal walczę z problemem braku biegu 3 i 4 na gorącym silniku. Alfadiag pokazuje błąd P0725- czyli czujnik prędkości obrotowej skrzyni biegów, z którego centralka SS pobiera dane o prędkości sprzęgła.
    Ale... dzisiaj po odłączeniu aku. i dostaniu się bezpośrednio do SS zauważyłem, że obudowa jest mokra od spodu pomiędzy skrzynią, a SS. Mokra od oleju jest też obudowa skrzyni biegów. Po zdięciu gumowej nasadki na z trzpienia wychodzącego z SS (siłownik sprzęgła) zauważyłem olej w tej gumie.

    Moje pytanie brzmi: Czy da się jakoś ten wyciek powstrzymać, np. dokręcając jakoś czy poprzez wymianę tej śrubki łączącej aktywator z dzwignią zmiany biegów?

    I jeszcze jedno. Czy to normalny stan, że jak naciskam na tą dźwignię zmiany biegów w kierunku do SS, to wchodzi ona gdzieś na ok 10 mm bez oporu. Opór daje tylko sprężyna powrotna.
    Ostatnio edytowane przez amon ; 20-07-2010 o 16:08

  2. #2
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Rozumiem,ze masz wyciek z siłownika sterującego sprzęgłem.
    Dokrecić się nic nie da ale hm..Ja bym rozbierał i wymieniał uszczelniacze ale to ja bym tak zrobił hihi bo rozbieranie mi idzie szybciej niż składanie.
    Pytanie na ile ten wyciek osłabia prawidłowy skok sprzegła oraz trzymanie sprzęgła w stanie rozłączone np.gdy stoisz na 1 przed skrzyżowaniem.
    Duży ten wyciek?
    Ja w ramach eksperymentu sprowadziłem z USA mitec-a i zalałem nim SS czy cos to da nie wiem .
    Równocześnie wlałem w 156 do pompy wspomagania.
    Delikatnie mi brzęczała na zimnym ale teraz juz po 200km prawie cisza.
    Ryzyk fizyk ja na mitecu jeszcze się nie zawiodłem.
    Cały ten SS to tylko kilka siłowników a kazdy siłownik ma jednakową budowę.
    Ponawiam prośbę o podarowniae mi uszkodzonego SS w celach naukowych.
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

Podobne wątki

  1. Wyciek oleju z aktywatora alfa 156
    Utworzone przez patryczek781 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 21-08-2016, 19:04
  2. Wyciek oleju z Selespeed
    Utworzone przez Piotrek_eM w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 16-12-2014, 14:45
  3. ubywa olej z aktywatora selespeed
    Utworzone przez jaro1984 w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 26-01-2013, 15:33
  4. Problem z zamontowaniem aktywatora Selespeed
    Utworzone przez gord w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-06-2012, 19:40
  5. selespeed - demontaż aktywatora
    Utworzone przez wal_kon w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 30-03-2010, 22:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory