Proszę o pomoc.
Mam przeciek płynu z aktywatora skrzyni selespeed w alfie 147 - 2.0TS.
Chciałem zdemontować aktywator żeby dokładnie zlokalizować przeciek.
Zdemontowałem akumulator i wszystko co przeszkadzało z góry.
Odkręciłem 3 śruby trzymające aktywator, ale nie mogę ściągnąć aktywatora z wałka sterującego przełączaniem biegów w skrzyni (na razie nie chciałem używać dużej siły).
Odkręciłem z góry zaślepkę nad wałkiem sterującym - wałek widzę. Mogę wcisnąć wałek - łatwo wykonuje ruchy góry - dół, jednak w ograniczonym zakresie.
Czy ktoś z forumowiczów już to robił - czy jest tam jakieś zabezpieczenie ustalające położenie wałka sterującego w aktywatorze?.
Czy może należy wyjąć aktywator wraz z wałkiem sterującym ze skrzyni? Czy w tym wypadku poskładam to potem do kupy bez rozkręcania skrzyni?
Proszę o pomoc - może jakieś zdjęcia, schemat ?