Witam
Zauważyłem ze Rura łaczacą IC z turbiną cała ocieka olejem
Samochód nie przyspiesza w zakresie miedzy 2700 a 3300 obrotów na ciepłym silniku wolne obroty spadaja do czerwonego pola
Czy jedno z drugim ma coś wspólnego ??
Witam
Zauważyłem ze Rura łaczacą IC z turbiną cała ocieka olejem
Samochód nie przyspiesza w zakresie miedzy 2700 a 3300 obrotów na ciepłym silniku wolne obroty spadaja do czerwonego pola
Czy jedno z drugim ma coś wspólnego ??
Na początku sprawdź szczelność rury IC - turbina, możliwe że jest popękana lub opaski pospadały i dlatego spadek mocy
A jak dodajesz gazu to świszczy?
Jesli chodzi o świst turbiny to tak
tak...
noo taaaak![]()
ehhh... nie chodzi mi o ten swist! tylko taki dziwny w momencie jak tracisz moc. Ja tak mialem, szczesliwie tylko sie rura zsunela a nie pekla.
no mnie się chyba nie zsuneławiec pewnie peknieta
. czy przy tek okazji warto wyczyscic intercooler ??? dziwnego swistu nie słychac ale wydaje mi sie jak by turbina pompowała na maxa juz a mocy nie ma
![]()
podepnę się pod temat miałem wymieniona tę rurę IC turbo. połączenie jest szczelne na 100% a jak dodam gazu i turbo załapie to świszczy troche a potem przestaje i tak od dwójki do czwórki