http://allegro.pl/item1184198201_czu...tora_nowy.html
który to czujnik
ct-10k
ct-04-2k
ct-1k7
ct-4k5
ct-LM-5K
ct-le-4k7
http://allegro.pl/item1184198201_czu...tora_nowy.html
który to czujnik
ct-10k
ct-04-2k
ct-1k7
ct-4k5
ct-LM-5K
ct-le-4k7
Standardowy z zestawu Staga wiec ct-04-2k
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
wymienilem na nowy czunik i tek pokazuje jakies głupoty
czy moglem popelnic jakis blad przy zakladaniu
przedłużałem przewody
Co rozumiesz przez głupoty??
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
rano na zimnym jest + 40 w czasie jazdy spada do + 30
Mógł się trafić walnięty czujnik lub masz zwarcie na wiązce którą lutowałeś, czujnik to 2K NTC czyli im "cieplejszy" tym mniejsza jego rezystancja, zawyżanie wskazania może wynikać z powodów które napisałem powyżej.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
wymienilem czujnik wszystko ok![]()