Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: Schemat elektryczny - silnik wycieraczek

  1. #1
    garlic
    Gość

    Domyślnie Schemat elektryczny - silnik wycieraczek

    Witam, potrzebuje schemat układu sterującego pracą wycieraczek do 156 1.8 TS 98'.

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar Kali_33
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 2.0TS 1997
    Postów
    1,526

    Domyślnie

    Cytat Napisał garlic Zobacz post
    Witam, potrzebuje schemat układu sterującego pracą wycieraczek do 156 1.8 TS 98'.
    nawet serwis takim nie dysponuje... a co sie stało?

  3. #3
    garlic
    Gość

    Domyślnie

    Mam problem. Nie włączają się wycieraczki po uruchomieniu spryskiwaczy + nie działa czasowy wyłącznik (nie pracują z przerwami tylko cały czas) + gdy chce je wyłączyć zatrzymują się w miejscu gdzie wyłączam dźwignię. Próbowałem już czyścić styki przy silniczku ale chyba nic to nie dało. Boje się wywalić 250 na nowy i mieć skuchę że dalej nie działają - może jest jeszcze brak styku gdzieś

  4. #4
    tomek_murawski
    Gość

    Domyślnie

    Chłopaku, a gdzie Ty nowy zamiennik, bo napewno nie oryginał znalazłeś za 250 złotych??? Ja miałem tak sam problem, po demontażu silniczka, były wyplone dziury w tych plastikach, coś jakby ślimak. Raz działało, raz nie, kupiłem oryginalny zamiennik-używkę razem z ramionami za 150 i nic tylko teraz pryskać i wycierać...

  5. #5
    Wujek_Staszek
    Gość

  6. #6
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał garlic Zobacz post
    . Boje się wywalić 250 na nowy i mieć skuchę że dalej nie działają
    metoda bardzo dobra - prosisz kogoś z okolicy o podmiankę na test i już się czegoś dowiesz

    ja bym ci pożyczył ale nie jestem z W-wy








  7. #7
    tomek_murawski
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał bocian Zobacz post
    metoda bardzo dobra - prosisz kogoś z okolicy o podmiankę na test i już się czegoś dowiesz

    ja bym ci pożyczył ale nie jestem z W-wy
    Podleć do Arkadii, to zobaczymy co da się zrobić... o 20.... a w razei co pisz na PW, to się jakoś stykniemy.

  8. #8
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    BMW E60 530i
    Postów
    245

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomek_murawski Zobacz post
    Chłopaku, a gdzie Ty nowy zamiennik, bo napewno nie oryginał znalazłeś za 250 złotych??? Ja miałem tak sam problem, po demontażu silniczka, były wyplone dziury w tych plastikach, coś jakby ślimak. Raz działało, raz nie, kupiłem oryginalny zamiennik-używkę razem z ramionami za 150 i nic tylko teraz pryskać i wycierać...
    Ja mam Nówkę Oryginał Magneti Marelli za 250 PLN
    Gdyby ktoś był zainteresowany to zapraszam.

  9. #9
    tomek_murawski
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Slom Zobacz post
    Ja mam Nówkę Oryginał Magneti Marelli za 250 PLN
    Gdyby ktoś był zainteresowany to zapraszam.
    Ten gość to ma chyba wszystko... Slom dziś lecę do Wawki wieczorem, to może sięwreszcie stykniemy i wziąłbym tą moją osłonę???

  10. #10
    Użytkownik Znawca Avatar Kali_33
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 2.0TS 1997
    Postów
    1,526

    Domyślnie

    Cytat Napisał garlic Zobacz post
    Mam problem. Nie włączają się wycieraczki po uruchomieniu spryskiwaczy + nie działa czasowy wyłącznik (nie pracują z przerwami tylko cały czas) + gdy chce je wyłączyć zatrzymują się w miejscu gdzie wyłączam dźwignię. Próbowałem już czyścić styki przy silniczku ale chyba nic to nie dało. Boje się wywalić 250 na nowy i mieć skuchę że dalej nie działają - może jest jeszcze brak styku gdzieś
    jak styki są ok (sprawdzałeś miernikiem?) to sterowanie padło, faktycznie szkoda kasy na nowy silnik skoro jest dobry. Jak się nie znasz na elektronice to oddaj sterowanie do serwisu RTV, to jest banalnie prosty układ więc nawet elektronik z niewielkim obyciem spokojnie sobie poradzi. U mnie było to samo co u ciebie jak niechcący zrobiłem zwarcie przy czyszczeniu slimaka, po dokładnym obejrzeniu płytki okazało się że jedna ze ścieżek się przepaliła, zlutowałem i po problemie.

Podobne wątki

  1. Schemat elektryczny do 156
    Utworzone przez aro w dziale 156
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 19-04-2021, 14:47
  2. [159] Schemat elektryczny
    Utworzone przez hideto w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 29-12-2016, 11:45
  3. [164] Schemat elektryczny
    Utworzone przez bladx w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 23-09-2014, 20:45
  4. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 31-01-2012, 08:01
  5. Schemat elektryczny
    Utworzone przez dbh w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 30-05-2011, 08:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory