Zgodnie z sugestią piotriixa przenoszę temat do LPG. Cały temat dostępny pod linkiem http://www.forum.alfaholicy.org/147/...nie_sondy.html
Więc tak w skrócie. Po podpięciu alfy pod kompa pokazuje różnice w czasach wtrysków na benzynie (wtryski 1-4 np. 2,8ms a 2-3 3,0) oraz różnice napięć na sondach, zarówno na LPG jak i PB, ale głównie tylko na niskich obrotach - przy trzymaniu na obrotach 3k i powyżej napięcia są bardzo podobne i tylko czasem się rozbiegną.
FiatEcuScan pokazał następujące błędy po wywaleniu checka:
1: P1178 - Stezenie mieszanki 2 (zwiekszajace)
No help available
Powodem tego błędu jest to, że ECU otrzymał bardzo wysoki sygnał z czujnika. Usterka nie zostanie wykryta teraz, ale jest przechowywana w pamięci. Wyczyść kody błędów i obserwuj przyszłe wystąpienie tego błędu. Lampka na desce została aktywowana przez ten błąd.
2: P0150 - Sygnal lambda 2 na poczatku
No help available
Powodem tego błędu jest to, że ECU otrzymała nieprawidłowy sygnał z czujnika. Usterka nie zostanie wykryta teraz, ale jest przechowywana w pamięci. Wyczyść kody błędów i obserwuj przyszłe wystąpienie tego błędu. Lampka na desce została aktywowana przez ten błąd.
Zarówno na LPG jak i PB przy sprawdzaniu napięcia, pokazuje napięcie Lambdy 1 i 2 na początku, 1 na końcu, ale nie pokazuje lambdy 2 na końcu. Również nie da się wykonać testu podgrzewacza 2 lambdy na końcu. Więc chyba coś nie gra ? Jeśli chodzi o osiągi auta to nie zauważyłem, aby auto straciło moc. Również jeśli chodzi o spalanie, to również wydaje mi sie, że jest ok, przynajmniej jeśli chodzi o je*^%* korki w Krakowie Średnie spalanie przez ostatni miesiąc i prawie 2k km wynosi 11,24 LPG, chociaż jak przyszło stać w korkach to palił 12-13l pg, a korki jakie są w krakowie to dużo osób wieCo do instalacji:
- komputer STAG 300 4 plus
- Reduktor ZAVOLI Zeta N
- Wtryski MagicJet
W załączniku odczyty z FES'a podczas jazdy (dwukrotne) oraz postój na PB oraz LPG.